+
۱

بزرگترین اشتباه فروشندگان - چگونه فروشنده حرفه ای باشید

بزرگترین اشتباه فروشندگان - چگونه فروشنده حرفه ای باشید

تیم مشاوران مدیریت ایران: جدیدترین تحقیقات دانشکده مدیریت دانشگاه هاروارد، برای تعیین اشتباهات رایج و مهلک فروشندگان در بازار B2B، از مشتریان در صنایع مختلفی در این زمینه سوالاتی پرسیده شده است. همو... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

یازده گام برای ارائه خدمات باکیفیت به مشتری

یازده گام برای ارائه خدمات باکیفیت به مشتری

اگر قصد دارید تا موجب خشنودی و رضایت مشتریان خود شده و در فرایند ارائه خدمت به مشتری موفق باشید، به موارد زیر دقت نمایید:خدمت به مشتری Customer Service 1- رئیس را بشناسید. مشتری رئیس شماست. برای شنا... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

علل اساسی نواقص مدیریت بازاریابی دربانک های خصوصی و دولتی ایران

علل اساسی نواقص مدیریت بازاریابی دربانک های خصوصی و دولتی ایران

نظام بانکی کشور نیازمند تحول در حوزه بازاریابی است اما تحولی که مبتنی بر ارائه راهکارهای نوین خدمات بانکی به منظور بهره‌گيري از تحولات و دانش روز بانكداري و افزايش انگیزش در مشتريان مي‌باشد.از مهم‌تری... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

دیکشنری بازاریابی

دیکشنری مدیریت بازاریابی Marketing Management Dictionary به همراه توضیح کامل. برای مثال : Market : بازار : The set of all actual and potential buyers of a product or service = A group of people or or... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

خدمت به مشتری Customer Service بد و بی کیفیت، تجارت را نابود میکند

خدمت به مشتری Customer Service بد و بی کیفیت، تجارت را نابود میکند

86% مشتریانی که تمایل به ادامه تجارت با یک شرکت را ندارند، به خاطر ارائه خدمات نامناسب و بی‌کیفیت آن شرکت بوده است. حتماً در طی مسافرت خود به نمایندگی خدمات پس از فروش برخی شرکت‌ها مراجعه نموده‌اید. ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

بازاریابی و انواع بازاریابی استراتژیک

بازاریابی و انواع بازاریابی استراتژیک

در این مقاله در خصوص بازاریابی و انواع بازاریابی استراتژیکبحث خواهیم نمود. بازاریابی Marketing (مارکتینگ) ، عبارت است از یک استراتژی که توسط یک شرکت در جهت برقراری ارتباط با مشتری استفاده می‌شود. عم... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

چگونه برند Glassybaby از شکست خود در نیویورک درس گرفت ؟

چگونه برند Glassybaby از شکست خود در نیویورک درس گرفت ؟

در سال ۲۰۱۱، مطالعه موردی توسط نیویورک‌تایمز درباره برند Glassybaby منتشر شد، این برند به مالکیت خانم Lee Rhodes تولیدکننده و فروشنده‌ی لیوان‌های شیشه‌ای دست‌سازی است که به‌عنوان جاشمعی استفاده می‌گرد... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

فلش ماب Flash Mob چیست؟

فلش ماب Flash Mob چیست؟

فلش ماب Flash Mob (ترجمه فارسی: ازدحام ناگهانی) فعالیتی که در آن گروهی از افراد (Mobbers) به‌صورت ناگهانی با هماهنگی قبلی از طریق ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی در یک مکان عمومی و پرتردد دست به اقدامی مشاب... [بیشتر بخوانید]

 
+
۲

روش اجرای بازاریابی چریکی در شرکت‌های کوچک

روش اجرای بازاریابی چریکی در شرکت‌های کوچک

تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT: در مبحث بازاریابی، به‌ بازاریابی چریکی، بازاریابی پارتیزانی Guerrilla Marketing برخورده‌اید. (برخی کتب، این بازاریابی را تحت عنوان بازاریابی پنهان، بازاریابی ن... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

مطالعه موردی یک استارتاپ ایرانی با بازار بین‌المللی / نت نظر دات کام NetNazar.com

مطالعه موردی یک استارتاپ ایرانی با بازار بین‌المللی / نت نظر دات کام NetNazar.com

چندی پیش جوانی در آلمان یک خلع در بازار کسب‌وکار ایران را احساس نمود. صورت‌مسئله‌اش این بود : در ایران وب‌سایت جامعی که تعامل زنده با مخاطب داشته باشد و بتواند مانند یک مشاور حرفه‌ای در دنیای اینتر... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

روند بازاریابی تا سال ۲۰۲۰

روند بازاریابی تا سال ۲۰۲۰

تیم مشاوران مدیریت ایران : بررسی رفتار مصرف‌کنندگان و تحلیل فشار وارده بر بازاریابان از سوی مصرف‌کننده در جهت بازتعریف روند بازاریابی تا سال 2020 در کره جنوبی، شهر سئول، مشتریان با اسکن کد محص... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

تبلیغات چیست ؟ مشاوره تبلیغات - طراحی کمپین تبلیغاتی

تبلیغات چیست ؟ مشاوره تبلیغات - طراحی کمپین تبلیغاتی

تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT: تبلیغات چیست ؟ تبلیغات Advertising عبارت است از : تحریک، تهییج و ایجاد انگیزه در مخاطبان در جهت اقدام عملی در خصوص یک محصول، ایده و یا خدمت. [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

تعمیم برند بسط نام تجاری Brand Extension چیست ؟

تعمیم برند  بسط نام تجاری Brand Extension  چیست ؟

توسعه برند، بسط برند یا بسط نام تجاری Brand Extension به معنی توسعه یک نام تجاری در دسته‌بندی‌های محصول جدید است. این شاخه‌ی جدید با نام تجاری خود ، می‌تواند مرتبط یا نامرتبط با دسته‌بندی محصولات موجو... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

اهمیت هاله اعتماد و هاله علاقه در تکنیک آنلاین برندینگ Online Branding

اهمیت هاله اعتماد و هاله علاقه در تکنیک آنلاین برندینگ Online Branding

تیم مشاوران مدیریت ایران : برای درک آنلاین برندینگ Online Branding ( وب برندینگ WebBranding ) ابتدا باید مفهوم برندینگ را شناخته و بدانیم که برند از چه اجزایی تشکیل‌شده است. برند (نمانام) عبارت اس... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

تفاوت معنی Tagline, Mantra, Motto, Slogan

تفاوت معنی Tagline, Mantra, Motto, Slogan

برای اولین بار در زبان فارسی توسط تیم مشاوران مدیریت ایران ترجمه می‌گردد: عبارت کوتاه Tagline : کاربرد در برندسازی دارد و عبارتی موجز برای نمایش ماهیت فعالیت است. Mantra مترادف با Tagline است. در ... [بیشتر بخوانید]