تیم مشاوران مدیریت ایران :
بررسی رفتار مصرفکنندگان و تحلیل فشار وارده بر بازاریابان از سوی مصرفکننده در جهت بازتعریف روند بازاریابی تا سال 2020
در کره جنوبی، شهر سئول، مشتریان با اسکن کد محصول QR Code روی محصول توسط گوشی هوشمند، محصول را در فروشگاه سفارش و بعداً درب منزل دریافت مینمایند. آیا این یک روند است ؟
انفجار تعدد کانالهای دریافت اطلاعات که مصرفکننده با آن مواجه میشود، نوع مصرف و به اشتراکگذاری اطلاعات، اثری بس دراماتیک بر روشهای نوین بازاریابان خواهد داشت.
دوران امروز ، دوران عدم پاسخ مصرفکننده به تلفنهای تبلیغاتی، ایمیلهای ناخواسته، کلیک بر بنرهای تبلیغاتی یا روشهای غیر کارآمد بازاریابی و مخل آرامش است. زیرا باید قبول کرد که مصرفکننده هوشمند شده است.
ظهور عادات نوین مصرف و فشار وارده از سوی مصرفکنندگان به بازاریابان در جهت کمک به رشد کسبوکارها، موجب بازتعریف بازاریابی خواهد شد.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید