+
۱

روند بازاریابی تا سال ۲۰۲۰ (اینجا کلیک کنید)

روند بازاریابی تا سال ۲۰۲۰

تیم مشاوران مدیریت ایران :

بررسی رفتار مصرف‌کنندگان و تحلیل فشار وارده بر بازاریابان از سوی مصرف‌کننده در جهت بازتعریف روند بازاریابی تا سال 2020
در کره جنوبی، شهر سئول، مشتریان با اسکن کد محصول QR Code روی محصول توسط گوشی هوشمند، محصول را در فروشگاه سفارش و بعداً درب منزل دریافت می‌نمایند. آیا این یک روند است ؟

انفجار تعدد کانال‌های دریافت اطلاعات که مصرف‌کننده با آن مواجه می‌شود، نوع مصرف و به اشتراک‌گذاری اطلاعات، اثری بس دراماتیک بر روش‌های نوین بازاریابان خواهد داشت.

دوران امروز ، دوران عدم پاسخ مصرف‌کننده به تلفن‌های تبلیغاتی، ایمیل‌های ناخواسته، کلیک بر بنرهای تبلیغاتی یا روش‌های غیر کارآمد بازاریابی و مخل آرامش است. زیرا باید قبول کرد که مصرف‌کننده هوشمند شده است.

ظهور عادات نوین مصرف و فشار وارده از سوی مصرف‌کنندگان به بازاریابان در جهت کمک به رشد کسب‌وکارها، موجب بازتعریف بازاریابی خواهد شد.

 

رای دهندگان

iranmct  

دیدگاهتان را بنویسید