×

لینک پد چیست؟

اگه وبلاگ یا سایت دارید میتونید با لینک کردن مطالب جدیدتون به اینجا بازدیدکننده های بیشتری رو جذب کنید. گاهی هم توی اینترنت مطالب جالبی پیدا میشه که دلتون میخواد جایی ثبت کنید و بعدا بخونید یا به دیگران نشون بدید، اینکارم اینجا ممکنه. دقت کنید که اینجا جای معرفی کل یک سایت نیست بلکه برای معرفی مطالب سایتها ساخته شده!

ثبت نام سریع مشاهده آخرین مطالب


+
۱

واقعیت افزوده در بازاریابی و فروش Augmented Reality

واقعیت افزوده در بازاریابی و فروش Augmented Reality

واقعیت افزوده در بازاریابی و فروش واقعیت افزوده در بازاریابی و فروش گام‌های نخستین را برمی‌دارد . واقعیت افزوده خود از دل داستان‌های علمی و تخیلی بیرون آمد و به‌واسطه تکنولوژی موجود عملی شد و اکنون ب... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

افزایش فروش آنلاین - ۲۵ استراتژی افزایش فروش آنلاین ( قسمت اول )

افزایش فروش آنلاین -  ۲۵ استراتژی افزایش فروش آنلاین ( قسمت اول )

افزایش فروش آنلاین یکی از دغدغه‌های این روزهای بسیاری از تولیدکنندگان خدمات و کالا است و مدیریت فروش به دنبال تمام راهکارهای موجود برا افزایش فروش است . در تمام جلسه مشاوره مدیریت ، این مسئله به دو گو... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

نقش مدیریت منابع انسانی چیست ؟

نقش مدیریت منابع انسانی چیست ؟

نقش مدیریت منابع انسانی چیست ؟ نقش مدیریت منابع انسانی در برنامه‌های مرتبط با توسعه پایدار بسیار مهم است. نقش مدیریت منابع انسانی با کارآیی، اثربخشی و بهره‌وری جوهر سازمانی گره خورده است. کارآیی و اث... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

استخدام فروشنده مناسب بدون فروختن ( روش استخدام فروشنده ماهر بدون دوره آزمایشی )

استخدام فروشنده مناسب بدون فروختن ( روش استخدام فروشنده ماهر بدون دوره آزمایشی )

استخدام فروشنده مناسب استخدام فروشنده مناسب ( استخدام فروشنده حرفه‌ای ) یکی از واژه‌های بسیار مهم در ذهن هر مدیر فروش یا مدیر عاملی است ، زیرا که اغلب مدیران ، استخدام فروشنده مناسب را عامل اصلی و حی... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

انتخاب اسم برند - ۹ معیار برای انتخاب اسم برند جذاب و متمایز

انتخاب اسم برند - ۹ معیار برای انتخاب اسم برند جذاب و متمایز

انتخاب اسم برند – ۹ معیار برای انتخاب اسم برند جذاب و متمایز انتخاب اسم برند ( نام تجاری Brand Name ) یکی از چالش‌های مدیران کارآفرین است . زیرا که انتخاب اسم برند ، اساسی‌ترین گام برای برندسازی ی... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

برندسازی کلینیک دندانپزشکی – چگونه یک برند خدمات دندانپزشکی موفق باشیم ؟

برندسازی کلینیک دندانپزشکی – چگونه یک برند خدمات دندانپزشکی موفق باشیم ؟

برندسازی کلینیک دندانپزشکی برندسازی کلینیک دندانپزشکی یک ضرورت حیاتی است ، زیرا که افزایش روز افزون تعداد کلینیک‌های تخصصی در تمام سطح کشور ، رقابت برای جذب بیمار بسیار شدید شده است. بنابراین می‌تو... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

انواع رنگ - لیست نام رنگ‌ها به فارسی / انگلیسی - کد رنگ‌ها

انواع رنگ - لیست نام رنگ‌ها به فارسی / انگلیسی - کد رنگ‌ها

در دو مقاله قبل در خصوص روانشناسی رنگ د( روانشناسی رنگ برندسازی قسمت اول / روانشناسی رنگ در برندسازی قسمت دوم ) به تفضیل اطلاعاتی کامل را ارائه نمودیم. در این مطلب به ارائه معرفی انوع رنگ و کد رنگ‌ها... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

روانشناسی رنگ در برندسازی - مفهوم رنگها در بازاریابی و تبلیغات - (قسمت دوم)

روانشناسی رنگ در برندسازی - مفهوم رنگها در بازاریابی و تبلیغات - (قسمت دوم)

اگر رنگ قرمز ، رنگ بدن فرض شود ، آبی رنگ ذهن است. مرطوب و آرام‌بخش، رنگ وضوح و ارتباط است. با توجه به مطالعات روانشناسی رنگ، رنگ آبی ، رایج‌ترین رنگ در میان جمعیت جهان است و به ویژه توسط مردان ترجیح د... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

روانشناسی رنگ در برند - مفهوم رنگها در برندسازی ، طراحی و تبلیغات

روانشناسی رنگ در برند - مفهوم رنگها در برندسازی ، طراحی و تبلیغات

روانشناسی رنگ در برند به معنای تحلیل رنگ یا رنگ‌ها مورد نظر و ترکیب آن‌ها برای رسیدن به رنگ سازمانی ، رنگ برند ، رنگ محصول یا خدمت است. اگر انتخاب رنگ‌ برند بر اساس روانشناسی رنگ باشد ، حتما به موجب ت... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

فرایند فروش باید با تمرکز بر مشتری طراحی شود

فرایند فروش باید با تمرکز بر مشتری طراحی شود

فرایند فروش Sales Process فرایند فروش چیست ؟ فرایند فروش به طورکلی شامل تعریف مشتری جستو برای اطلاعات مشتری تماس با مشتری معرفی محصول حل مشکلات فروش مدیریت اعتراضات بستن قرارداد / پایان داد... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

بهترین فروشنده کیست ؟ ۱۵گام برای تبدیل‌شدن به بهترین فروشنده

بهترین فروشنده کیست ؟ ۱۵گام برای تبدیل‌شدن به بهترین فروشنده

بهترین فروشنده شدن ؟ آیا واقعا دغدغه جوانان ما این است ؟ بهترین فروشند ، فروشنده حرفه ای است که دائما به دنبال بهبود شرایط خویش بوده و هرگز از موقعیت خود راضی نباشد. بحثی را در سایت Quora به زبان انگ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

ماتریس TOWS چیست ؟ تفاوت ماتریس TOWS با  تحلیل SWOT  در کجاست ؟

ماتریس TOWS چیست ؟ تفاوت ماتریس TOWS با  تحلیل SWOT  در کجاست ؟

ماتریس TOWS چیست ؟ ماتریس TOWS یا تحلیل TOWS با ابزار کلاسیک تحلیل تجاری برای برنامه‌ریزی مدیریت استراتژیک به نام تحلیل SWOT متفاوت است. TOWS و SWOT مخفف کلمات یکسانی هستند که ترتیب نوشتنشان متفاوت ا... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

تکنیک‌های فروش حرفه‌ای – فروشنده دوست داشتنی بودن

تکنیک‌های فروش حرفه‌ای – فروشنده دوست داشتنی بودن

تکنیک‌های فروش حرفه‌ای تکنیک‌های فروش حرفه‌ای به دنبال بسیاری از نتایج است ، از جمله ارائه راهکارهایی برای تبدیل شدن به فروشنده دوست داشتنی است. فروشنده دوست داشتنی کسی که قصد به زور فروختن محصول یا ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

افزایش آگاهی از برند با نرخ بازگشت سرمایه ROI بالا

افزایش آگاهی از برند با نرخ بازگشت سرمایه ROI بالا

افزایش آگاهی از برند افزایش آگاهی از برند یکی از مفاهیم مرتبط با برند است و یکی از خواسته‌های بسیار مهم هر مدیریت برند یا مدیر بازاریابی در برنامه‌ریزی برندینگ است . اما مسئله اینجاست که از خواسته تا... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

تحلیل SWOT چیست ؟ بررسی کاربرد SWOT در استراتژی بازاریابی

تحلیل SWOT چیست ؟ بررسی کاربرد SWOT در استراتژی بازاریابی

تحلیل SWOT Analysis ) SWOT ) تحلیل SWOT یک تکنیک و ابزاری تحلیلی برای شناخت چهار عامل مهم و اثرگذار بر یک کسب‌وکار یا یک فرد است. تجزیه و تحلیل SWOT یک مدل ساده است که نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت‌ها و ت... [بیشتر بخوانید]