×

لینک پد چیست؟

اگه وبلاگ یا سایت دارید میتونید با لینک کردن مطالب جدیدتون به اینجا بازدیدکننده های بیشتری رو جذب کنید. گاهی هم توی اینترنت مطالب جالبی پیدا میشه که دلتون میخواد جایی ثبت کنید و بعدا بخونید یا به دیگران نشون بدید، اینکارم اینجا ممکنه. دقت کنید که اینجا جای معرفی کل یک سایت نیست بلکه برای معرفی مطالب سایتها ساخته شده!

ثبت نام سریع مشاهده آخرین مطالب


+
۱

ماتریس TOWS چیست ؟ تفاوت ماتریس TOWS با  تحلیل SWOT  در کجاست ؟

ماتریس TOWS چیست ؟ تفاوت ماتریس TOWS با  تحلیل SWOT  در کجاست ؟

ماتریس TOWS چیست ؟ ماتریس TOWS یا تحلیل TOWS با ابزار کلاسیک تحلیل تجاری برای برنامه‌ریزی مدیریت استراتژیک به نام تحلیل SWOT متفاوت است. TOWS و SWOT مخفف کلمات یکسانی هستند که ترتیب نوشتنشان متفاوت ا... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

تکنیک‌های فروش حرفه‌ای – فروشنده دوست داشتنی بودن

تکنیک‌های فروش حرفه‌ای – فروشنده دوست داشتنی بودن

تکنیک‌های فروش حرفه‌ای تکنیک‌های فروش حرفه‌ای به دنبال بسیاری از نتایج است ، از جمله ارائه راهکارهایی برای تبدیل شدن به فروشنده دوست داشتنی است. فروشنده دوست داشتنی کسی که قصد به زور فروختن محصول یا ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

افزایش آگاهی از برند با نرخ بازگشت سرمایه ROI بالا

افزایش آگاهی از برند با نرخ بازگشت سرمایه ROI بالا

افزایش آگاهی از برند افزایش آگاهی از برند یکی از مفاهیم مرتبط با برند است و یکی از خواسته‌های بسیار مهم هر مدیریت برند یا مدیر بازاریابی در برنامه‌ریزی برندینگ است . اما مسئله اینجاست که از خواسته تا... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

تحلیل SWOT چیست ؟ بررسی کاربرد SWOT در استراتژی بازاریابی

تحلیل SWOT چیست ؟ بررسی کاربرد SWOT در استراتژی بازاریابی

تحلیل SWOT Analysis ) SWOT ) تحلیل SWOT یک تکنیک و ابزاری تحلیلی برای شناخت چهار عامل مهم و اثرگذار بر یک کسب‌وکار یا یک فرد است. تجزیه و تحلیل SWOT یک مدل ساده است که نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت‌ها و ت... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

DNA برند چیست ؟ ( عناصر اساسی طراحی دی.ان.ای برند )

DNA برند چیست ؟ ( عناصر اساسی طراحی دی.ان.ای برند )

DNA برند ، واژه‌ای که است که در زمان مطالعه مطالب تخصصی در حوزه مدیریت برند با آن مواجه میشویم. این واژه که از علم پزشکی به دنیای مدیریت وارد شده است ، سعی به بیان عناصر سازنده برند داشته و جوهره و مع... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

تکنیک و مهارت فروشندگی حرفه‌ای برای موفقیت فروشندگان

تکنیک و مهارت فروشندگی حرفه‌ای یکی از مواردی است که تیم مشاوران مدیریت ایران در خصوص آن مطالب بسیاری ارائه شده است که از ابعاد گوناگونی نیازهای فروش و فروشندگی را به صورت علمی و عملی تحلیل نموده‌ایم. ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

تفاوت لوگو با برندینگ - آیا برند و برندینگ همان لوگو است ؟

تفاوت لوگو با برندینگ - آیا برند و برندینگ همان لوگو است ؟

تفاوت لوگو با برندینگ تفاوت لوگو با برندینگ در چیست ؟ آیا فقط با طراحی یک لوگو ، برندینگ شما انجام شده است ؟ آیا پس از طراحی لوگو و با شروع تبلیغات ، می‌تواند گفت که ما در حال برندینگ هستیم ؟ همه این... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

استراتژی فروش Sales Strategy

استراتژی فروش Sales Strategy

استراتژی فروش ، شامل برنامه‌ای که نشان می‌دهد که چگونه برند یا محصول شرکت باید مزیت رقابتی مناسب را بدست آورد. یک استراتژی فروش موفقیت به نیروی فروش کمک مینماید تا بتواند بر مشتریان هدف تمرکز نموده و ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

آمیخته بازاریابی ۴E به جای آمیخته بازاریابی ۴P

آمیخته بازاریابی ۴P از حروف اختصاری چهار پایه و ستون بازاریابی تشکیل شده است که شامل قیمت Price و محصول Product و مکان Place و ترفیع Promotion که می‌توان گفت استراتژی بازاریابی روی این چهار ستون پایه ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۲

برندینگ شخصی چیست ؟ ( برندسازی شخصی , پرسنال برندینگ Personal Branding )

برندینگ شخصی چیست ؟ ( برندسازی شخصی , پرسنال برندینگ Personal Branding )

برندینگ شخصی یا پرسنال برندینگ این روزها خیلی مهم شده است و شایان ذکر است که برنامه‌ریزی این مبحث در حوزه مدیریت برند انجام می‌شود. برندسازی شخصی به فرایند تحلیل ، درک و ساخت تصویر ذهنی جهان برونی از ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

جایگاه یابی ، موضع یابی ، موقعیت یابی ، پوزیشنینگ Positioning

جایگاه یابی ، موضع یابی ، موقعیت یابی ، پوزیشنینگ Positioning

جایگاه یابی در حوزه بازاریابی عبارت است از فرایند شناسایی یک بازار نیچ مناسب برای محصول ، خدمت یا برند و تعیین استراتژی جایگاه یابی برای حضور در آن بازار. [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

هفت قسمت اصلی طرح بازاریابی Marketing Plan

هفت قسمت اصلی طرح بازاریابی Marketing Plan

طرح بازاریابی ( برنامه بازاریابی , مارکتینگ پلن ) یک سند بسیار مهم برای هر کسب‌وکاری است که قصد کسب درآمد دارد. برنامه بازاریابی بیانگر برنامه واحد بازاریابی و کل سازمان در خصوص فرایند ما مارکتینگ در ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

وظایف مدیر فروش – کار مدیر فروش چیست ؟

وظایف مدیر فروش – کار مدیر فروش چیست ؟

وظایف مدیر فروش در جهت افزایش توان موتور فروش شرکت تعریف و تدوین می‌گردد. مدیر فروش باید توان خوراک اطلاعاتی کافی برای افزایش عملکرد نیروی فروش خود فراهم سازد تا آنان قادر به دستیابی به اهداف پیش‌بینی... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

چرا فروشنده نمی‌تواند مشتری راغب را جذب نماید ؟

چرا فروشنده نمی‌تواند مشتری راغب را جذب نماید ؟

فروشنده در طول روز با مشتریان زیادی در ارتباط است و مدیر فروش دائم به فروشنده تاکید می‌کند که این فرد که تماس گرفت یا مراجعه نمود ، مشتری است . البته منظور مدیر فروش ، ” مشتری راغب ” است که یک گام در ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

تعیین ارزش وب‌ سایت ( ارزشیابی برند آنلاین )

تعیین ارزش وب‌ سایت ( ارزشیابی برند آنلاین )

عناصر اصلی ارزش‌گذاری برند آنلاین ( تعیین ارزش وب سایت ) تعیین ارزش وب‌ سایت که هیچ ماهیت فیزیکی ندارد و همه چیزش بر بستر وب است ، کاری چالش‌برانگیز و هیجان‌انگیز است. یکی از چالش‌های پیش رو ، جمع‌... [بیشتر بخوانید]