اولین گام در تاسیس یک شرکت ( کسب و کار جدید ) ، تعریف و شناخت “چرایی” وجود برند است. علت انتخاب کاری که انجام میدهید ، چیست ؟ علت وجودی کسبوکارتان چیست ؟ چرا انجام آن مهم است ؟ در خصوص چرایی، ویدی... [بیشتر بخوانید]
لینک پد چیست؟
اگه وبلاگ یا سایت دارید میتونید با لینک کردن مطالب جدیدتون به اینجا بازدیدکننده های بیشتری رو جذب کنید. گاهی هم توی اینترنت مطالب جالبی پیدا میشه که دلتون میخواد جایی ثبت کنید و بعدا بخونید یا به دیگران نشون بدید، اینکارم اینجا ممکنه. دقت کنید که اینجا جای معرفی کل یک سایت نیست بلکه برای معرفی مطالب سایتها ساخته شده!سوال فروش ، تکنیک جمعآوری اطلاعات است . سوال پرسیدن باید همراه یک هنر باشد. زیرا که در خصوص هر چیزی میتوان سوالی پرسید اما سوال فروش باید منجر به فروش شود، مگر اینکه هدف فروش نباشد. سوال فروش باید ه... [بیشتر بخوانید]
همیشه حق با مشتری نیست ، البته در مورد نوآوری ، همیشه حق با مشتری است. این مشتری است که تعیین مینماید که جهش بزرگ تجاری یک شرکت در معرفی محصولات و خدمات جدید به سمت درستی میرود یا خیر. مشکل اغلب برن... [بیشتر بخوانید]
۰ برند برتر و ارزشمند جهان ۲۰۱۷ شرکت مشاوره مدیریت اینتربرند Interbrand به عنوان شرکت صاحب نظر در عرصه تعریف استانداردهای برندسازی و همچنین ارائه دهنده یک استاندارد ارزش گذاری برند در جهان، لیست ۱۰۰... [بیشتر بخوانید]
معرفی محصول جدید به بازار میشود، نقطه اوج تجلی زحمات کارکنان یک سازمان است. اما چگونه باید از موفقیت سازمان در زمان معرفی محصول به بازار مطلع شد؟ آیا معرفی محصول جدید به بازار ، بر اساس همان برنامهه... [بیشتر بخوانید]
تعمیم برند ( بسط برند ، گسترش برند ، توسعه برند Brand Extension ) به صورت ساده عبارت است از استفاده از یک نام تجاری خاص برای تولید محصولات و خدمات جدید در جهت افزایش فروش است. [بیشتر بخوانید]
برندینگ شرکتی ( برندینگ سازمانی ) اشاره به فعالیتهای مدنظر در مسیر ارتقاء نام تجاری ( نام برند ) یک واحد تجاری ( واحد حقوقی ) است. فعالیتهای و برنامهریزیهای برندینگ شرکتی با برندینگ محصولات و خدما... [بیشتر بخوانید]
برندسازی یکی از ابعاد جامع توسعه کسبوکار و تقویت جایگاه افراد در جامعه و بازار است. وظیفه برندسازی تنها افزایش جاروجنجال و آگاهی از برند نیست ؛ بلکه به دنبال هویت بخشی به برند و ارزش آفرینی برای برن... [بیشتر بخوانید]
ارزیابی عملکرد فروشنده فرض که سازمانی دارای یک سیستم بسیار حرفهای برای جمعآوری اطلاعات و گزارش دهی تحت داشبوردهای مدیریتی با رنگها ، دادهها و نمودارهای متعددی بسیار جذابی داشته باشد. اما آیا این ... [بیشتر بخوانید]
معماری برند Brand Architecture خانه برندها House of Brands خانه برندی Branded House ترکیبی از هر دو نوع Hybrid Brand / Endorsing Brand هدف از استراتژی برند ، ساخت برندی قوی است . استراتژ... [بیشتر بخوانید]
در شرکتهای کوچک ، ایجاد یک برند به معنای تلاش بیوقفه است برای در کنار هم قرار دادن اجزای مهم و اساسی خدمات و محصولات شرکت برای ایجاد یک تصویر زیبا و بهیادماندنی از شرکت در ذهن مخاطب است. زیرا شرکت ... [بیشتر بخوانید]
برندسازی حاوی تمام ابعاد و جنبههای ایجاد هویت تجاری و فردی است. برندسازی تنها موجب افزایش صدای برند و آگاهی از برند در نزد مشتری نخواهد شد ، بلکه موجب ایجاد هویت و ارزش برند است. ظهور پلتفرمهای مشا... [بیشتر بخوانید]
هرچند که ما با یک نام تجاری کسبوکار ما را انجام میدهیم ، اما همینجا باید گفت که نام یک برند نیست.تیم مشاوران مدیریت ایران از اولین شرکتهایی بود که بحث برندینگ و برندسازی را به شکل حرفهای و آکادمی... [بیشتر بخوانید]
یک نام یک برند نیست هرچند که ما با یک نام تجاری کسبوکار ما را انجام میدهیم ، اما همینجا باید گفت که نام یک برند نیست. نام برند نیست برند جزء عناصر جانبی نیست . برند نکته اصلی است ( رابرت بوش از ... [بیشتر بخوانید]
شانس به نتیجه رسیدن مذاکره فروش در جلسه اول ، یکبهپنجاه است . بسیاری از فروشندگان بعد از شنیدن اولین یا دومین پاسخ نه / پاسخ منفی ، از سوی کارفرما دلسرد شده و عقبنشینی مینمایند. صبر و مقاومت فرو... [بیشتر بخوانید]
دوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO