×

لینک پد چیست؟

اگه وبلاگ یا سایت دارید میتونید با لینک کردن مطالب جدیدتون به اینجا بازدیدکننده های بیشتری رو جذب کنید. گاهی هم توی اینترنت مطالب جالبی پیدا میشه که دلتون میخواد جایی ثبت کنید و بعدا بخونید یا به دیگران نشون بدید، اینکارم اینجا ممکنه. دقت کنید که اینجا جای معرفی کل یک سایت نیست بلکه برای معرفی مطالب سایتها ساخته شده!

ثبت نام سریع مشاهده آخرین مطالب


+
۱

انتخاب رنگ برند - اصول انتخاب رنگ برند و راهنما رنگ لوگو

انتخاب رنگ برند - اصول انتخاب رنگ برند و راهنما رنگ لوگو

انتخاب رنگ برند بسیارمهم است. رنگ برند اثر مهم بر درک برند توسط مشتری خواهد داشت. اضافه نمودن رنگ به اجزای بازاریابی تحت وب شما، هیچ هزینه‌ای برای شما ندارد. البته هزینه زمانی دارد ، زیرا باید در خصو... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

افزایش فروش بدون استخدام فروشنده جدید

افزایش فروش بدون استخدام فروشنده جدید

استخدام فروشنده جدید برای افزایش فروش ؟!! سوالی که در جلسات مشاوره فروش و آموزش فروش از بنده زیاد پرسیده می‌شود این است : “یک فروشنده در چند درصد از مذاکرات فروش باید موفق به فروش شود ؟” برای پاسخ ع... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

بازاریابی یک به یک  One-to-One Marketing

بازاریابی یک به یک  One-to-One Marketing

بازاریابی یک به یک چیست ؟ بازاریابی یک به یک { بازاریابی ۱:۱ / Personalized Marketing / Individual Marketing } یکی از انواع بازاریابی است . یک رویکرد استراتژیک یا تاکتیکی ارتباط با مشتری است ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۵ تکنیک بازاریابی حرفه‌ای موثر

۵ تکنیک بازاریابی حرفه‌ای موثر

تکنیک بازاریابی حرفه‌ای تکنیک بازاریابی مناسب ، موجب کاهش هزینه و اثرگذاری بالاتر برنامه‌ریزی بازاریابی می‌گردد. در اینجا به بیان ۵ تکنیک بازاریابی حرفه‌ای خواهیم پرداخت که می‌تواند موجب افزایش فروش ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

شاخص کلیدی عملکرد KPI چیست ؟ ( Key Performance Indicator )

شاخص کلیدی عملکرد KPI چیست ؟ ( Key Performance Indicator )

شاخص کلیدی عملکرد KPI ابزاری برای ارزیابی عملکردهای مهم و اساسی برای دستیابی به اهداف کلیدی کسب‌وکار است. تعیین این شاخص بر عهده مشاور برنامه ریزی استراتژیک یا مدیریت برنامه ریزی استراتژیک سازمان است.... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

روش های نوین فروش - ۱۰ تکنیک طلایی افزایش فروش

روش های نوین فروش - ۱۰ تکنیک طلایی افزایش فروش

روش های نوین فروش همان روش‌های قدیمی هستند که به روز رسانی شده و با تغییر رویکرد، فرهنگ ، دانش و تکنولوژی مشتری به یک وضعیت جدید برای افزایش کارایی و اثربخشی ، رسیده‌اند. حال باید دید که این روش‌ها قا... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

ارزش برند چیست ؟

ارزش برند چیست ؟

برندسازی به عنوان یک برنامه استراتژیک شرکتی ( راهبرد استراتژیک ) در سال‌های اخیر به وجود آمده است. تمام سازمان‌های تجاری در تمام قسمت‌ها از طریق برندهای شرکتی خود در کنار محصولات مرتبط با برند برای خو... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۱۰ روش برای ارزیابی عملکرد مدیریت فروش

۱۰ روش برای ارزیابی عملکرد مدیریت فروش

ارزیابی عملکرد مدیریت فروش در بسیاری از سازمان‌ها بر ارزیابی عملکرد کارشناسان تیم فروش تأکید می‌گردد و سازمان دوره‌های آموزشی و مشاوره‌ای فراوانی برای تقویت بنیه علمی و عملی تیم فروش و افزایش اثربخشی... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

استراتژی تبلیغات Advertising Strategy

استراتژی تبلیغات Advertising Strategy

سوالی در ذهن بسیاری از مدیران است : چرا در دنیای بازاریابی ، تبلیغات برخی شرکت‌ها به موفقیت های بزرگ می‌انجامد و برخی تبلیغات با شکست ؟ چرا تبلیغات برخی بیش از دیگران دیده میشود ، هرچند که ممکن است بو... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۵ اشتباه مدیریت فروش در مورد قیف فروش

۵ اشتباه مدیریت فروش در مورد قیف فروش

قیف فروش و اشتباهات مدیر فروش یک ضرب مثل قدیمی انگلیسی می‌گوید : یک کشتی سوراخ ، امپراتور وار غرق میشه. در بازار رقابتی کنونی، یک قیف فروش سوراخ ، پول را از جیب شما به جیب رقیبتان خواهد ریخت. هرچند ک... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

روانشناسی مصرف‌ کننده Consumer Psychology ( شناخت رفتار مصرف کننده )

روانشناسی مصرف‌ کننده Consumer Psychology ( شناخت رفتار مصرف کننده )

روانشناسی مصرف‌ کننده Consumer Psychology روانشناسی مصرف‌ کننده بخشی از چرخه برنامه‌ریزی بازاریابی است. این مفهوم تحت عنوان شناخت رفتار مصرف کننده Consumer Behavior در دنیای بازاریابی مورد بررسی قرار... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

راه‌های افزایش فروش در شرایط بد اقتصادی

راه‌های افزایش فروش در شرایط بد اقتصادی

افزایش فروش در شرایط بد اقتصادی حتما در مهمانی، تاکسی یا بازار ، در خصوص کمبود درآمد و عدم فروش کالا و خدمات به علت شرایط بد اقتصادی ( شرایط نامناسب اقتصادی ) از افراد متتعدد، چیزهایی شنیده اید و یا ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

برندسازی مشترک چیست ؟

برندسازی مشترک چیست ؟

برندسازی مشترک Co-Branding ( برندسازی مشارکتی | برند گذاری مشترک ) برندسازی مشترک استفاده از دو یا چند برند برای نام‌گذاری ( انتخاب نام تجاری ) یک محصول جدید است. این برندها در رسیدن به اهداف خود به ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

تعیین ارزش برند ( ارزش‌گذاری برند )

تعیین ارزش برند ( ارزش‌گذاری برند )

ارزش گذاری برند ، ارزش‌گذاری علائم تجاری ، اندازه‌گیری ارزش برند ، ارزش‌گذاری علامت تجاری ، برآورد قیمت و ارزش برند ارزش گذاری برند تعیین ارزش برند همان‌طور که هر برند در ترازنامه سازمان خود ارزش ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

محتوای همیشه‌سبز Evergreen Content چیست؟

محتوای همیشه‌سبز Evergreen Content چیست؟

محتوای همیشه‌سبز Evergreen Content چیست؟ در بحث بازاریابی محتوا Content Marketing به‌عنوان یکی از انواع بازاریابی‌ ، با عبارت ” محتوای همیشه‌سبز Evergreen Content ” مواجه هستیم. چرا آن را همیشه‌سبز ... [بیشتر بخوانید]