+
۱

محتوای همیشه‌سبز Evergreen Content چیست؟ (اینجا کلیک کنید)

محتوای همیشه‌سبز Evergreen Content چیست؟

محتوای همیشه‌سبز Evergreen Content چیست؟
در بحث بازاریابی محتوا Content Marketing به‌عنوان یکی از انواع بازاریابی‌ ، با عبارت ” محتوای همیشه‌سبز Evergreen Content ” مواجه هستیم.
چرا آن را همیشه‌سبز می‌نامند؟
اصطلاح همیشه‌سبز حتی برای افراد غیر آشنا با مباحث مدیریت بازاریابی و فروش نیز آشنا به نظر می‌رسد، زیرا درختان همیشه‌سبز (درختان سونی برگ) اغلب برای آراستن خانه‌ها در کریسمس استفاده می‌شوند. درخت همیشه‌سبز، نماد زندگی جاودان است، چراکه آنان در تمام فصل‌ها برگ‌هایی سبز دارند. درست مانند این درختان ،محتوای همیشه‌سبز به‌عنوان محتوایی ماندگار و پایدار، در نظر گرفته می‌شود.
– شاید به ذهنتان خطور نماید که : تمام محتواهای آنلاین، همیشگی و بادوام هستند و هیچ‌گاه مقالات و نوشته‌ها، از بین نمی‌روند؟
محتوای همیشه‌سبز، محتوایی است که پس از گذشت مدت‌زمان زیادی از تاریخ انتشارش، رابطه خود را با نیاز مخاطبان خویش همچنان حفظ نموده و اصطلاحاً مورد وثوق قرار گیرد.
برای روشن شدن بیشتر، باید بگوییم چه نوعی محتوایی به‌عنوان محتوای همیشه‌سبز قلمداد نمی‌گردد:

 

رای دهندگان

iranmct  

دیدگاهتان را بنویسید