برندسازی مشترک Co-Branding ( برندسازی مشارکتی | برند گذاری مشترک )
برندسازی مشترک استفاده از دو یا چند برند برای نامگذاری ( انتخاب نام تجاری ) یک محصول جدید است. این برندها در رسیدن به اهداف خود به هم کمک مینماید. در این کار هماهنگسازی کلی بین دو برند و محصول جدید باید مدنظر قرار گیرد. علم رسیدن به یک برند مشترک ، همان علم ایجاد اتحاد و همکاری است. برندسازی مشترک بین City Bank و MTV در جهت تولید یک کارت اعتباری با یک برند مشترک نمونهای از این کار است. این کارت برای مشتریانی که بتوانند از مزایای خاص آن به نام MTVCitibank club استفاده کنند سودمند خواهد بود.
برندسازی مشترک برندسازی مشارکتی co-branding
از برندسازی مشترک به اتحاد برای کار مشترک و یا ایجاد همافزایی بازاریابی نیز یادشده است.
انواع برندسازی مشترک
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید