+
۱

برندسازی مشترک چیست ؟ (اینجا کلیک کنید)

برندسازی مشترک چیست ؟

برندسازی مشترک Co-Branding ( برندسازی مشارکتی | برند گذاری مشترک )
برندسازی مشترک استفاده از دو یا چند برند برای نام‌گذاری ( انتخاب نام تجاری ) یک محصول جدید است. این برندها در رسیدن به اهداف خود به هم کمک می‌نماید. در این کار هماهنگ‌سازی کلی بین دو برند و محصول جدید باید مدنظر قرار گیرد. علم رسیدن به یک برند مشترک ، همان علم ایجاد اتحاد و همکاری است. برندسازی مشترک بین City Bank و MTV در جهت تولید یک کارت اعتباری با یک برند مشترک نمونه‌ای از این کار است. این کارت برای مشتریانی که بتوانند از مزایای خاص آن به نام MTVCitibank club استفاده کنند سودمند خواهد بود.
برندسازی مشترک برندسازی مشارکتی co-branding
از برندسازی مشترک به اتحاد برای کار مشترک و یا ایجاد هم‌افزایی بازاریابی نیز یادشده است.

انواع برندسازی مشترک

 

رای دهندگان

iranmct  

دیدگاهتان را بنویسید