×

لینک پد چیست؟

اگه وبلاگ یا سایت دارید میتونید با لینک کردن مطالب جدیدتون به اینجا بازدیدکننده های بیشتری رو جذب کنید. گاهی هم توی اینترنت مطالب جالبی پیدا میشه که دلتون میخواد جایی ثبت کنید و بعدا بخونید یا به دیگران نشون بدید، اینکارم اینجا ممکنه. دقت کنید که اینجا جای معرفی کل یک سایت نیست بلکه برای معرفی مطالب سایتها ساخته شده!

ثبت نام سریع مشاهده آخرین مطالب


+
۱

آموزش روش خلاقیت TRIZ در شرکت های اروپا، آمریکا و ژاپن

آموزش روش خلاقیت TRIZ در شرکت های اروپا، آمریکا و ژاپن

بکارگیری روش محرمانه حل مسئله شوروی TRIZ در شرکت های اروپا، آمریکا و ژاپن تیم مشاوران مدیریت ایران: دانش تریز TRIZ از سال 1946 توسط گنریچ آلتشولر Genrich Altshuller بر اساس نتایج حاصل از مطالعه اختراع... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

تولید سلیقه گرا Customerization چیست ؟

تولید سلیقه گرا Customerization چیست ؟

کلمه کاستومریزیشن Customerization از ترکیب دو کلمه Customer و zation (فرایند) ساخته شده و در کل به معنای ” تولید سلیقه‌گرا ” یا ” تولید سلیقه محور ” است. چرا تولید سلیقه گرا ؟ ما محصولات را ب... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

آموزش فروشندگی : شش خصوصیت فروشنده حرفه‌ای

آموزش فروشندگی : شش خصوصیت فروشنده حرفه‌ای

فروشندگی حرفه‌ای ، امری ضروری و مایه حیات هر شرکتی است که از طریق فروش و فروشندگی ، کسب درامد می‌نماید. فروشندگی حرفه‌ای موجب موفق شرکت خواهد شد اگر فروشندگان سازمان نه فقط در حرف بلکه در عمل نیز حرفه... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

تصویر برند چیست ؟

تصویر برند چیست ؟

تصویر برند Brand Image دیدگاه فعلی مشتریان در مورد یک نام تجاری است. می‌توان تصویر برند را به عنوان یک مجموعه منحصربه‌فرد از ارتباط بین ذهنیات مشتریان هدف تعریف کرد. حاکی از آن است که نام تجاری در ح... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۵ استراتژی برای افزایش تقاضای محصولات و خدمات

۵ استراتژی برای افزایش تقاضای محصولات و خدمات

افزایش تقاضا تلاشی برای افزایش قیمت و تقویت برند است. تیم مشاران مدیریت ایران : الماس را در نظر بگیرید که کربن به وجود آمده و بسیار کوچک است اما هر فردی علاقه به چسم کوچک و فریبنده دارد و صرف‌نظر از... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

آموزش فروش : یک مدیر فروش توانایی مدیریت چه تعداد فروشنده را دارد ؟

آموزش فروش : یک مدیر فروش توانایی مدیریت چه تعداد فروشنده را دارد ؟

چه تعداد فروشنده ؟ سوال اساسی بیشتری مدیران سازمان‌هایی که در حال تشکیل تیم فروش هستند و یا تیم فروش کنونی آنها از کارایی و اثربخشی لازم را برخور دار نیست : – سوال : یک مدیر فروش توانایی مدیریت چه... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

منابع هویت برند

منابع هویت برند

نمادها برای به خاطر سپردن محصولات و خدمات به مشتریان کمک زیادی می‌نمایند. نماد برند با نشان دادن ویژگی‌های مثبت ، سبب جذب مشتری به سوی محصول و خدمات شده و فرایند تصمیم خرید را ساده می‌سازند. نمادها ب... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

هویت برند

هویت برند

هویت برند Brand Identity هویت برند جوهره وجودی یا بنیان یک سازمان ، فرد ، نقطه جغرافیایی خاص و … است، به‌عنوان‌مثال، یک سازمان مسئول ایجاد یک محصول متمایز با ویژگی‌های منحصربه‌فرد است. این همان روشی ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

ارزیابی اثربخشی تبلیغات

ارزیابی اثربخشی تبلیغات

روش ارزیابی میزان تاثیر کمپین تبلیغاتی بر مخاطبین برند در یک منطقه جغرافیایی خاص، یکی از مهم‌ترین سوالاتی است که اغلب مدیران عالی ، مدیران بازاریابی و تبلیغات سازمان‌ها در جلسات مشاوره مدیریت آن را مط... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

شارکتینگ : ۶ درس بازاریابی از کوسه

شارکتینگ : ۶ درس بازاریابی از کوسه

بازاریابی تاکنون اصلاحات بسیاری به خود دیده است.اصطلاحاتی که گاه عجیب ولی کاربردی هستند. شارکتینگ یکی از این اصطلاحات است که در دیکشنری بازاریابی وجود ندارد. در کل به الگوبرداری از اخلاق و رفتار یک ک... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

برند چیست ؟

برند چیست ؟

برند ( نمانام ) Brand مجموعه‌ای از ارتباطات احساسی و عملکردی است. برند قولی است که محصول با توجه به توقع مشتری به آن عمل می‌کند. برند توقع مشتری در مورد محصول را شکل می‌دهد. برندها دارای علامت تجاری ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

بازاریابی مفهوم ، نسل بعدی بازاریابی محتوا است.

بازاریابی مفهوم ، نسل بعدی بازاریابی محتوا است.

بازاریابی مفهوم Context Marketing ,, از زمانی که برای اولین بار در زبان فارسی بازاریابی مفهوم ( بازاریابی مفهومی Contextual Marketing ) را معرفی نمودیم ( در آن زمان تنها 5 سایت به زبان انگلیسی در این... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

تبلیغات Advertising چیست ؟

تبلیغات Advertising  چیست ؟

تبلیغات Advertising عبارت است از : تحریک، تهییج و ایجاد انگیزه در مخاطبان در جهت اقدام عملی در خصوص یک محصول، ایده و یا خدمت. برندینگ مفهومی کلان‌تر از تبلیغات دارد. تبلیغات با بهره‌گیری از کانال‌های ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۱۰۰ برند برتر و ارزشمند جهان در سال ۲۰۱۶ از سوی اینتربرند اعلام شد

۱۰۰ برند برتر و ارزشمند جهان در سال ۲۰۱۶ از سوی اینتربرند اعلام شد

۱۰۰ برند برتر و ارزشمند جهان در سال ۲۰۱۶ از سوی اینتربرند اعلام شد // برند اپل معادل 178.119 میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده که نسبت به سال 2014 به میزان 5% ارزش آن افزایش داشته است. گوگل نیز با افزایش 11... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۸ عادت مصرف کنندگان امروزی COMsumer

۸ عادت مصرف کنندگان امروزی COMsumer

در واقع قبل از مصرف “Consuming” مراحل و فرایندهایی را طی می‌نماییم. در دهه های اخیر شکل مصرف کامل تغییر نموده است و مصرف کننده کنونی دانا و زیرک‌تر گشته و دارای صدایی بلند است. امروزه "مصرف کن... [بیشتر بخوانید]