هویت برند Brand Identity
هویت برند جوهره وجودی یا بنیان یک سازمان ، فرد ، نقطه جغرافیایی خاص و … است، بهعنوانمثال، یک سازمان مسئول ایجاد یک محصول متمایز با ویژگیهای منحصربهفرد است. این همان روشی است که یک سازمان بهوسیله آن به دنبال تعیین هویت خود است. این نشاندهنده این واقعیت است که سازمان چگونه میخواهد در بازار دیده شود.یک سازمان از طریق استراتژی بازاریابی و برندینگ ، هویت برند خود را به مصرفکنندگان نشان میدهد. یک نام تجاری بهواسطه هویت خود منحصربهفرد است. هویت نام تجاری شامل عناصر زیر است – چشمانداز نام تجاری ، فرهنگ نام تجاری ، جایگاهیابی ، شخصیت ، روابط و نحوه عرضه خود.
هویت نام تجاری همان ارتباط ذهنی و کاربردی با برند است.
این ارتباطات دلایل خرید نیستند اما میتوانند سبب ایجاد تمایزی گردند که قابل کپیبرداری نیست.مثالهایی از این ارتباطات به شرح زیر است
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید