+
۱

هویت برند (اینجا کلیک کنید)

هویت برند

هویت برند Brand Identity
هویت برند جوهره وجودی یا بنیان یک سازمان ، فرد ، نقطه جغرافیایی خاص و … است، به‌عنوان‌مثال، یک سازمان مسئول ایجاد یک محصول متمایز با ویژگی‌های منحصربه‌فرد است. این همان روشی است که یک سازمان به‌وسیله آن به دنبال تعیین هویت خود است. این نشان‌دهنده این واقعیت است که سازمان چگونه می‌خواهد در بازار دیده شود.یک سازمان از طریق استراتژی بازاریابی و برندینگ ، هویت برند خود را به مصرف‌کنندگان نشان می‌دهد. یک نام تجاری به‌واسطه هویت خود منحصربه‌فرد است. هویت نام تجاری شامل عناصر زیر است – چشم‌انداز نام تجاری ، فرهنگ نام تجاری ، جایگاه‌یابی ، شخصیت ، روابط و نحوه عرضه خود.
هویت نام تجاری همان ارتباط ذهنی و کاربردی با برند است.
این ارتباطات دلایل خرید نیستند اما می‌توانند سبب ایجاد تمایزی گردند که قابل کپی‌برداری نیست.مثال‌هایی از این ارتباطات به شرح زیر است

 

رای دهندگان

iranmct  

دیدگاهتان را بنویسید