×

لینک پد چیست؟

اگه وبلاگ یا سایت دارید میتونید با لینک کردن مطالب جدیدتون به اینجا بازدیدکننده های بیشتری رو جذب کنید. گاهی هم توی اینترنت مطالب جالبی پیدا میشه که دلتون میخواد جایی ثبت کنید و بعدا بخونید یا به دیگران نشون بدید، اینکارم اینجا ممکنه. دقت کنید که اینجا جای معرفی کل یک سایت نیست بلکه برای معرفی مطالب سایتها ساخته شده!

ثبت نام سریع مشاهده آخرین مطالب


+
۱

زندگی با قول برند

زندگی با قول برند

زندگی با قول برند زندگی با قول برند ( وعده برند ) به معنای زندگی در عصر برندینگ است. روزانه با حجم عظیمی از تبلیغات مواجه هستیم که پیام آنان در خصوص قول برند است. قول برند Brand Promise ، همان قولی ا... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

ارزش ویژه برند چیست ؟

ارزش ویژه برند چیست ؟

ارزش ویژه برند Brand Equity ( مفهوم و برآورد ارزش ویژه برند ) ارزش ویژه برند را ارزش و قدرت برند که تعیین‌کننده بها و ارزش آن برند است، تعریف می‌نمایند. همچنین می‌توان آن را تاثیر آگاهی از برند بر رو... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

ارزش ویژه برند Brand Equity ( مفهوم و برآورد ارزش ویژه برند )

ارزش ویژه برند  Brand Equity ( مفهوم و برآورد ارزش ویژه برند )

ارزش ویژه برند را ارزش و قدرت برند که تعیین‌کننده بها و ارزش آن برند است، تعریف می‌نمایند. همچنین می‌توان آن را تاثیر آگاهی از برند بر روی واکنش مشتری نسبت به بازاریابی برند نیز تعریف کرد. مفهوم ارزش... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

ارزش ویژه برند و ارزش ویژه مشتری

ارزش ویژه برند و ارزش ویژه مشتری

ارزش ویژه برند و ارزش ویژه مشتری Brand Equity & Customer Equity ارزش ویژه برند Brand Equity را ارزش و قدرت برند که تعیین‌کننده بها و ارزش آن برند است تعریف می‌نمایند، درحالی‌که ارزش ویژه مشتری ب... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

دسته‌بندی برند

دسته‌بندی برند

پیشتر در خصوص انواع برند به تفضیل توضیحاتی ارائه نموده ایم، اما در این قست داریم به بیان کلیاتی در خصوص دسته‌بندی برند بپردازیم. اغلب دانشجویان در رشته مدیریت بازاریابی داستان مربوط به منشأ برندسازی ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

بازاریابی دهان به دهان Word of Mouth Marketing : WOM

بازاریابی دهان به دهان Word of Mouth Marketing : WOM

بازاریابی دهان به دهان WOM Marketing بازاریابی دهان به دهان یکی از انواع بازاریابی است و به ان تبلیغات دهان به دهان نیز گفته میشود. برای مثال، در زمانی گوگل ، سرویس Gmail را در اختیار عموم قرارداد، ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

آموزش تکنیک‌های فروشندگی حرفه‌ای : چگونه فروش تلفنی را بهبود دهیم

آموزش تکنیک‌های فروشندگی حرفه‌ای : چگونه فروش تلفنی را بهبود دهیم

فروش تلفنی برای بسیاری از مدیران مانند لنگر کشتی برای سیستم فروش است که راهی برای تثبیت فروش در دریای پرتلاطم کسب‌وکارشان است. اما یکی از مسائلی که بسیاری از مدیران، استقرار سیستم فروش تلفنی را ترسناک... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۵ گام برای طراحی استراتژی فروش موفق و موثر

۵ گام برای طراحی استراتژی فروش موفق و موثر

استراتژی فروش موفق و موثر در این مقاله در خصوص اعلائم و دلایل شکست استراتژی فروش توضیح خواهیم دارد. سپس بیان راهکارهایی برای تیم مدیران اجرایی سازمان برای دستیابی به یک استراتژی فروش موفق و موثر خواه... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

پنج نشانه مشاور برندسازی غیرحرفه‌ای

پنج نشانه مشاور برندسازی غیرحرفه‌ای

مشاور برندسازی غیر حرفه‌ای چیست ؟ مشاور برندسازی غیرحرفه‌ای ، فرد یا شرکتی که به ارائه خدمات مشاوره در حوزه برندسازی / برندینگ به فعالیت می‌پردازند ولی انتظارات کارفرما در خصوص معرفی برند به بازار را... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۳ روش برای پایه‌گذاری یک برند بامعنا

۳ روش برای پایه‌گذاری یک برند بامعنا

ایجاد برند بامعنا ایجاد برند بامعنا در دنیایی که مشتری با حجم عظیمی از کمپین‌های تبلیغاتی مواجه است، کاری بسیار دشوار در حوزه برندسازی است. حتما مدیران بازاریابی سازمانها برای دستیابی به موفقیت به حم... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۸ روش گوش دادن فعال به مشتری

۸ روش گوش دادن فعال به مشتری

گوش دادن فعال به مشتری گوش دادن فعال به مشتری چیست ؟ اگر فروشنده‌ای هستید که باید با کارفرمایان متعدد قرار جلسه حضوری گذاشته و طرح پیشنهادی (پروپوزال) خود را ارائه نمایید، باید دقت نمایید که اولین و... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

داستان برند ( Brand Story ) چیست ؟ چگونه باید داستان برند را بسازیم ؟

داستان برند ( Brand Story ) چیست ؟ چگونه باید داستان برند را بسازیم ؟

داستان برند = ارتباط مستمر توان ایجاد انگیزه قدرت الهام بخشی جهت‌دهی به افکار داستان برند حقیقیت وجودی یک برند است. در دنیای بازاریابی ، داستان‌های مرتبط با برندها، موضوعات جذابی هستند زیرا د... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

قول برند چیست ؟

قول برند چیست ؟

قول برند ( وعده برند ) Brand Promise قول برند ما، وعده ماست. نام برند موجب برانگیختن یک سری واکنش‌ها می‌شود. بسیاری از مردم عاشق گوشی موبایل، ماشین و یا سایر دارایی‌های خود هستند. با شنیدن نام برند (... [بیشتر بخوانید]

 
+
۲

۴ بعد اصلی فروشندگی حرفه‌ای – خصوصیات فروشنده حرفه‌ای را بشناسیم

۴ بعد اصلی فروشندگی حرفه‌ای – خصوصیات فروشنده حرفه‌ای را بشناسیم

هر فردی در طول روز در حال تبادل ، معامله و فروش هستیم : فروش احساس ، فروش علم ، فروش تجربه ، فروش جایگاه اجتماعی ، فروش … هنگامی که سخن از فروشنده پیش می‌آید ، غالبا فروشنده سوپرمارکت ، کتاب‌فروشی ، ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

چگونه یک مدیر فروش بد ، میلیونها تومان به شما ضرر می‌رساند

چگونه یک مدیر فروش بد ، میلیونها تومان به شما ضرر می‌رساند

مدیر واحد فروش اگر مطابق وعده‌های خویش یا برنامه سازمان پیش رود ، مدیر ناموفق نیست ، وی یک مدیر بد است. گاه نتایج عملکرد یک مدیر فروش به اندازه مایوس کننده است که باید او یک مدیر فروش بد نامید، این‌گو... [بیشتر بخوانید]