ارزش ویژه برند و ارزش ویژه مشتری Brand Equity & Customer Equity
ارزش ویژه برند Brand Equity را ارزش و قدرت برند که تعیینکننده بها و ارزش آن برند است تعریف مینمایند، درحالیکه ارزش ویژه مشتری بر اساس ارزش طول عمر تمام مشتریان تعریف میشود.ارزش ویژه برند و ارزش ویژه مشتری در دو نقطه مشترک هستند :
هر دو بر وفاداری مشتری به برند تاکید دارند.
هر دو بر این نکته تاکید میکنند که آنچه ارزشآفرین است وجود مشتریان بسیاری است که تا جایی که میتوانند پول پرداخت مینمایند.
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید