+
۱

ارزش ویژه برند و ارزش ویژه مشتری (اینجا کلیک کنید)

ارزش ویژه برند و ارزش ویژه مشتری

ارزش ویژه برند و ارزش ویژه مشتری Brand Equity & Customer Equity
ارزش ویژه برند Brand Equity را ارزش و قدرت برند که تعیین‌کننده بها و ارزش آن برند است تعریف می‌نمایند، درحالی‌که ارزش ویژه مشتری بر اساس ارزش طول عمر تمام مشتریان تعریف می‌شود.ارزش ویژه برند و ارزش ویژه مشتری در دو نقطه مشترک هستند :
هر دو بر وفاداری مشتری به برند تاکید دارند.
هر دو بر این نکته تاکید می‌کنند که آنچه ارزش‌آفرین است وجود مشتریان بسیاری است که تا جایی که می‌توانند پول پرداخت می‌نمایند.

 

رای دهندگان

iranmct  

دیدگاهتان را بنویسید