ارزش ویژه برند را ارزش و قدرت برند که تعیینکننده بها و ارزش آن برند است، تعریف مینمایند. همچنین میتوان آن را تاثیر آگاهی از برند بر روی واکنش مشتری نسبت به بازاریابی برند نیز تعریف کرد.
مفهوم ارزش ویژه برند زمانی تحقق مییابد که مصرفکننده یک کالا یا آیتم خدماتی را انتخاب کند و این زمانی اتفاق میافتد که مشتری با یک برند خاص آشنایی داشته و ویژگیهای مثبت، متمایز و مطلوبی نسبت به برند در ذهن داشته باشد. در اینجا باید تفاوت ارزش ویژه برند و ارزش ویژه مشتری دانست.
ارزش ویژه برند را از طریق اندازهگیریهای زیر برآورد مینمایند :
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید