×

لینک پد چیست؟

اگه وبلاگ یا سایت دارید میتونید با لینک کردن مطالب جدیدتون به اینجا بازدیدکننده های بیشتری رو جذب کنید. گاهی هم توی اینترنت مطالب جالبی پیدا میشه که دلتون میخواد جایی ثبت کنید و بعدا بخونید یا به دیگران نشون بدید، اینکارم اینجا ممکنه. دقت کنید که اینجا جای معرفی کل یک سایت نیست بلکه برای معرفی مطالب سایتها ساخته شده!

ثبت نام سریع مشاهده آخرین مطالب


+
۱

بازاریابی پورسانتی ( بازاریابی همکاری در فروش ) Affiliate Marketing چیست ؟

بازاریابی پورسانتی ( بازاریابی همکاری در فروش ) Affiliate Marketing چیست ؟

بازاریابی پورسانتی به این بازاریابی { سیستم همکاری در فروش ، بازاریابی وابسته ، افیلیت مارکتینگ Affiliate Marketing } نیز گفته می‌شود. افرادی که در حوزه بازاریابی فعال‌اند با مبحث بازاریابی پورس... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

تبلیغات دهان به دهان Word of Mouth چیست و چگونه موفق خواهد بود ؟

تبلیغات دهان به دهان Word of Mouth چیست و چگونه موفق خواهد بود ؟

تبلیغات دهان به دهان تبلیغات دهان به دهان که به آن WOM : Word of Mouth و یا گاه به عنوان یکی از روش‌های بازاریابی معرفی شده و به آن بازاریابی دهان به دهان نیز گفته می‌شود ، یکی از قوی‌ترین و سنتی‌تری... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۹ نکته افزایش فروش در فروشگاه / سوپرمارکت ( فروشگاه‌های کوچک )

۹ نکته افزایش فروش در فروشگاه / سوپرمارکت ( فروشگاه‌های کوچک )

افزایش فروش در فروشگاه افزایش فروش در فروشگاه شاید آرزوی هر مالک فروشگاهی باشد. هرگونه تغییر بدون داشتن ابزار لازم غیرممکن است. ابزار لازم برای افزایش فروش، فروشنده است. وظیفه فروشنده فروشگاه بر باز... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۹ دلیل برای نوشتن بیزینس پلن ( طرح توجیهی ) Business Plan

۹ دلیل برای نوشتن بیزینس پلن ( طرح توجیهی ) Business Plan

آیا بیزینس پلن هنوز کاربردی است ؟ بیزینس‌پلن ( طرح کسب‌وکار تجاری ) برای بسیاری از کارآفرینان یک چیز غیرمرسوم است و تنها در زمانی که بخواهند وامی از بانک دریافت نمایند، سند کسب‌وکار تجاری را به عنوان... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

بازاریابی چریکی – سه گام اساسی برای طراحی بازاریابی چریکی

بازاریابی چریکی – سه گام اساسی برای طراحی بازاریابی چریکی

چرا طراحی بازاریابی چریکی ؟ ایجاد و حفظ یک کسب‌وکار در شرایط کنونی جهان ، یک کار ساده نیست. باوجوداین تعداد کسب‌وکار در داخل و سطح بین‌الملل ، بسیاری از مدیران باهوش به دنبال راهکاری نوین برای تقویت ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

آموزش فروش : تغییر نگرش در فروش چیست و چگونه موجب افزایش عملکرد فروش می‌شود ؟

آموزش فروش : تغییر نگرش در فروش چیست و چگونه موجب افزایش عملکرد فروش می‌شود ؟

تکنیک‌های فروش حرفه‌ای شاید تاکنون به کتابی در حوزه فروش نیز نگاهی انداخته‌اید ولی نهایتا آن را کاربردی نیافته‌اید. اما اگر این کار را انجام نداده‌اید، چیزی از دست نداده‌اید ، زیرا محتوای کتاب‌های فرو... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

وفاداری به برند چیست ؟

وفاداری به برند چیست ؟

وفاداری به یک برند تجاری Brand Loyalty به این معنی است که مصرف‌کننده از خرید و استفاده از کالایی با یک برند تجاری دیگر واهمه داشته و به آن اعتماد ندارد. وفاداری به برند از طریق روش‌هایی از جمله تبلیغا... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

اسم تجاری ( نام تجاری ) را چگونه و با چه ویژگیهایی انتخاب نماییم ؟

اسم تجاری ( نام تجاری ) را چگونه و با چه ویژگیهایی انتخاب نماییم ؟

اولین گام موفقیت : انتخاب اسم تجاری مناسب است. انتخاب یک نام برند / نام تجاری ( اسم تجاری ) Brand Name یکی از نخستین و مهم‌ترین اقدامات در زمان ایده پردازی در خصوص ایجاد یک کسب‌وکار است ، حتی برخی شرک... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

تاثیر فروشنده بد بر افزایش هزینه‌های سازمان

تاثیر فروشنده بد بر افزایش هزینه‌های سازمان

هزینه‌ استخدام فروشنده بد فروشنده حرفه‌ای و موفق بر درآمد سازمان تاثیر بالایی دارد. اما فروشنده بد موجب افزایش هزینه‌های سازمان می‌گردد. نتایج تحقیقات دانشگاه هاروارد در خصوص اثربخشی فروش نشان می‌دهد... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

جایگاه برند ( جایگاه‌یابی برند ) چیست ؟

جایگاه برند ( جایگاه‌یابی برند ) چیست ؟

جایگاه برند Brand Positioning منظور از جایگاه برند ، دلیل مشتریان هدف از خرید برند شما در مقایسه با بقیه برندهاست. این جایگاه این اطمینان را می‌دهد که تمام فعالیت‌های برند هدف مشخصی دارند. این جایگاه... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

برند چیست ؟

برند چیست ؟

برند چیست ؟ برند Brand مجموعه‌ای از ارتباطات احساسی و عملکردی است. برند قولی است که محصول با توجه به توقع مشتری به آن عمل می‌کند. برند توقع مشتری در مورد محصول را شکل می‌دهد. برندها دارای علامت تجار... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

شش روش جمع‌آوری اطلاعات از رقبا

شش روش جمع‌آوری اطلاعات از رقبا

چگونه از کار رقبا سر در آوریم ؟ جمع‌آوری اطلاعات از رقبا شاید در نگاه برخی جاسوسی اطلاعاتی از رقبا یا جاسوسی صنعتی از رقبا تعبیر شود، اما جمع‌آوری اطلاعات بخشی از شناخت بازار است. یکی از ابعاد شناخت... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

بهترین شیوه خدمت به مشتری

بهترین شیوه خدمت به مشتری

خدمت به مشتری Customer Service عنصر کلیدی در حفظ و جذب مشتری است، اما هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند که می‌تواند تمام عناصر موردنیاز برای خدمت به مشتری در یک مقاله یا کتاب آورد. به تعداد آدم‌های روی کره زم... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

بهترین شیوه خدمت به مشتری

بهترین شیوه خدمت به مشتری

خدمت به مشتری Customer Service عنصر کلیدی در حفظ و جذب مشتری است، اما هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند که می‌تواند تمام عناصر موردنیاز برای خدمت به مشتری در یک مقاله یا کتاب آورده است. به تعداد آدم‌های روی ک... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

تفاوت هویت برند با تصویر برند

تفاوت هویت برند با تصویر برند

هویت برند تصویر برند هویت برند از منبع اصلی و خود شرکت سرچشمه می‌گیرد تصویر برند توسط مصرف‌کننده یا دریافت‌کننده کالا ادراک می‌شود. پیام برند با هویت برند گره‌خورده است. پیام برند در قالب تصویر... [بیشتر بخوانید]