بازاریابی پورسانتی
به این بازاریابی { سیستم همکاری در فروش ، بازاریابی وابسته ، افیلیت مارکتینگ Affiliate Marketing } نیز گفته میشود. افرادی که در حوزه بازاریابی فعالاند با مبحث بازاریابی پورسانتی آشنا هستند ، دریافت پورسانت برای فروش محصول یک فرد یا سازمان به فرد یا سازمان دیگر از قدیم وجود داشته است و این واژه در دنیای مجازی ( بازاریابی آنلاین ) نیز وجود دارد. روش بازاریابی وابسته یکی از راحتترین و روشهای کسب درآمد در دنیای اینترنت است. بازاریابی پورسانتی به افرادی که هنری جز نگهداری وبسایت خود را ندارند ، کمک مینماید که درآمد خوب داشته باشند.نحوه کارکرد بازاریابی پورسانتی Affiliate Marketing خواهیم پرداخت.
بازاریابی پورسانتی یا بازاریابی وابسته یکی از انواع بازاریابی است که به فردی اشاره دارد که محصول یا خدمات فرد دیگر را معرفی و در ازای این معرفی ، مبلغی تحت عنوان پورسانت یا کمیسیون دریافت مینماید.
روش عمل بازاریابی پورسانتی :
خریدار تصمیم به خرید محصول دارد.
او در گوگل به دنبال سایتی برای خرید محصول مدنظرش میگردد
سایتی را پیدا میکند و وارد سایت میشود ( سایت همکار فروش / پورسانت گیرنده / سایت معرفی کننده )
برای سفارش محصول، روی محصول معرفیشده کلیک مینماید
لینک محصول ، خریدار را به سایت دیگری میبرد ( سایت فروشنده محصول )
خریدار در آن سایت ؛ خرید خود را انجام میدهد .
حال فروشنده به سایت معرفی کننده این مشتری ، درصدی به عنوان پورسانت از فروش پرداخت مینماید.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید