چرا طراحی بازاریابی چریکی ؟
ایجاد و حفظ یک کسبوکار در شرایط کنونی جهان ، یک کار ساده نیست. باوجوداین تعداد کسبوکار در داخل و سطح بینالملل ، بسیاری از مدیران باهوش به دنبال راهکاری نوین برای تقویت جایگاه برند شرکت خود در عرصه رقابت هستند ، زیرا که میدانند که با کوچکترین بیتوجهی ، سهم بازار خود را از دست خواهند داد. شاید محصولات و خدمات شما بسیار عالی باشد، اما ممکن است ، تعداد افرادی کمی از وجود آن مطلع باشند . شاید به فکر تبلیغات باشید، اما بودجه کافی نیز نداشته باشید . شاید سوال شما این باشد : آیا میتوان با بودجه ناچیز هم برای محصولات و خدمات خود بازاریابی نمود و برند خود را به مشتریان معرفی نمود ؟ – پاسخ قطعا مثبت است .
بازاریابی چریکی ( بازاریابی پارتیزانی ) Guerrilla Marketing به عنوان یکی از انواع بازاریابی آمده است تا به این شرکتها کمک نماید. اگر روش طراحی بازاریابی چریکی در شرکتهای کوچک را بدانیم ، در این مسیر موفق خواهیم بود.
طراحی بازاریابی چریکی
۳ گام اساسی برای طراحی بازاریابی چریکی را معرفی مینماییم :
گام یک : بازاریابی چریکی به چه معناست ؟
عبارت بازاریابی چریکی ، اولین بار در سال ۱۹۸۴ توسط Jay Conrad Levinson و در کتاب تحت همین عنوان “بازاریابی پارتیزانی Guerrilla Marketing” بیانشده است. وی در این کتاب روشهای غیر سنتی، کمهزینه بازاریابی را معرفی نموده است.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید