×

لینک پد چیست؟

اگه وبلاگ یا سایت دارید میتونید با لینک کردن مطالب جدیدتون به اینجا بازدیدکننده های بیشتری رو جذب کنید. گاهی هم توی اینترنت مطالب جالبی پیدا میشه که دلتون میخواد جایی ثبت کنید و بعدا بخونید یا به دیگران نشون بدید، اینکارم اینجا ممکنه. دقت کنید که اینجا جای معرفی کل یک سایت نیست بلکه برای معرفی مطالب سایتها ساخته شده!

ثبت نام سریع مشاهده آخرین مطالب


+
۱

قیف فروش و مشتریان راغب Sales Funnel & Leads

قیف فروش و مشتریان راغب Sales Funnel & Leads

تیم مشاوران مدیریت ایران : مدیران بازاریابی، زمانی زیادی را صرف فعالیت‌های بازاریابی درونگرا برای افزایش میزان ترافیک روی سایت می‌نمایند، مانند: سرمایه‌گذاری روی سئو سایت، رهبری افکار مخاطبین، نمای... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

شش چالش نام‌گذاری برندهای دارویی و بهداشتی که غلبه بر آن‌ها، کلید موفقیت است

شش چالش نام‌گذاری برندهای دارویی و بهداشتی که غلبه بر آن‌ها، کلید موفقیت است

چه چیزهایی در یک "نام"، نهفته است؟ زمانی که روی عملیات برندینگ کار می‌کنید؛ پاسخ، "همه‌چیز" است. یک نام برند شده، مهم‌ترین عنصر هویتی و اولین چیزی است که مشتریان آن را دیده و یا به آن توجه می‌نماین... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

تله فروش چیست و چگونه باید با آن مقابله نمود ؟

تله فروش چیست و چگونه باید با آن مقابله نمود ؟

اگر عملکرد واحد فروش سازمانتان در سطح مناسبی نیست، نکات زیر به بهبود آن کمک خواهد نمود. تحقیقات ما در شرکت‌های صنعتی و بازرگانی نشان می‌دهد که اختلاف میان عملکرد قوی و عملکرد متوسط در واحد فروش سازمان... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

اهمیت آموزش تکنیک‌های فروشندگی حرفه‌ای

اهمیت آموزش تکنیک‌های فروشندگی حرفه‌ای

نقش و جایگاه آموزش فروش حرفه‌ای در سازمانتان چیست ؟ آیا فقط "خوب است که باشد" یا "باید" در سازمان باشد ؟ آیا آموزش فروش یک کار تجملی محسوب می‌گردد که هر وقت بودجه‌ای بود آن را در فهرست کارهایمان ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

آموزش تکنیک‌های فروشندگی حرفه‌ای : افزایش فروش با NLP

آموزش تکنیک‌های فروشندگی حرفه‌ای : افزایش فروش با NLP

تکنیک‌های فروشندگی در طول زمان و با تغییر الگوهای مصرف و سطح آگاهی مشتریان، تغییر می‌نماید. تکنیک‌های فروشندگی که بر اساس متدهای آموزش فروش متداول و صرفا تجربی طراحی شد، دیگر منسوخ است. تجربه نشان داد... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

هفت راز موفقیت در هر نوع اقتصاد : چگونه رهبر بازار باشیم و رهبر بازار بمانیم

هفت راز موفقیت در هر نوع اقتصاد : چگونه رهبر بازار باشیم و رهبر بازار بمانیم

نقشه کسب و کار موثر در بازار در حال تغییر امروز تنها مزیت رقابتی واقعی ، نه تنها داشتن یک طرح کسب و کار Business Plan، بلکه یک نقشه کسب و کار است که می تواند شما را از جایی که هستید به جایی که می خوا... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

هشت دروغی که فروشنده به مدیر خود می‌گوید

هشت دروغی که فروشنده به مدیر خود می‌گوید

مطلبی که در ادامه بیان می‌گردد، شاید موجب ناراحتی و عصبیت تعداد زیادی از فروشندگان شود. هدف افشای "رازهای اخلاقی و رفتاری حرفه فروشندگی" است. دروغ فروشنده به مدیر یکی از این موارد است. دروغی که یک ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

بررسی عناصر کلیدی موفقیت بازاریابی تحت وب (بازاریابی اینترنتی)

بررسی عناصر کلیدی موفقیت بازاریابی تحت وب (بازاریابی اینترنتی)

سیستم بازاریابی مقصد مبتنی بر وب Web-Based Destination Marketing Systems به طور گسترده به منظور کانال توزیع بازاریابی توسط سازمانهای بازاریابی مقصد (DMOs) در سطوح مختلف (نظیر ملی، ناحیه، شهر و دیگر م... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

شرکت استارت آپ /استارتاپ Startup Company چیست؟

شرکت استارت آپ /استارتاپ Startup Company چیست؟

- استارتاپ Start-Up چیست ؟ استارتاپ در لغت به معنای شروع ناگهانی یک فرایند یا یک عمل است. - شرکت استارتاپ (شرکت نوپا) Startup Company چیست ؟ در دنیای کسب‌وکار به شرکت‌ها یا مشارکت تازه متول... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

مارکتینگ پلن چیست ؟ طرح و نقشه بازاریابی تجاری Marketing Plan

مارکتینگ پلن چیست ؟ طرح و نقشه بازاریابی تجاری Marketing Plan

مارکتینگ پلن. برنامه بازاریابی چیست ؟ برنامه بازاریابی ( سند بازاریابی، طرح بازاریابی، نقشه بازاریابی، Marketing Plan، مارکتینگ‌پلن ) یک سند تجاری است که به هدف توصیف وضعیت کنونی شرکت در بازار و با... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

نقش رنگ در برندسازی و فروش

نقش رنگ در برندسازی و فروش

رنگ برند، قسمت جدایی‌ناپذیر برندسازی و برندینگ و بخش مرکزی شخصیت برند است و اگر در بلندمدت و بر اساس یک الگوی مشخص و پایدار به کار گرفته شود، عامل هویت‌دهنده برند خواهد بود. هنگامی‌که رنگ‌سازمانی با د... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

برند فرقه Cult Brand

برند فرقه Cult Brand

برند فرقه یا برند کیش (کالت برند Cult Brand ) یکی از ۲۱ نوع برند است و در زیر عنوان برندینگ، جز برند متخاصم Hostile Brand دسته‌بندی می‌گردد. کالت برند بر اساس وفاداری مشتریان حول یک دسته، گروه، فرد یا... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

انواع برند : ۲۱ نوع متفاوت از برند

انواع برند : ۲۱ نوع متفاوت از برند

۱۷- برند لوکس یا برند تجملی Luxury Brand : برند معتبر، با قدر و منزلت، جایگاه اجتماعی خاصی را به مصرف‌کننده خویش توصیه می‌نماید. برندهای لوکس باید خط باریکی بین انحصار و واقعیت برای مصرف‌کنندگان خویش... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

انواع لوگو - طراحی لوگوی شرکت

انواع لوگو - طراحی لوگوی شرکت

انواع لوگو- تعریف اولیه و یا بازتعریف لوگو بخشی از فرایند برندینگ و وظیفه اصلی مدیریت برند است. لوگوهای فوق‌العاده بلافاصله قابل‌تشخیص بوده و اثری مانا در ذهن ایجاد می‌نماید. سیبل در لوگوی تارگت، تیک... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

مشاوره و آموزش مدیریت استراتژیک - کارت امتیازی متوازن BSC - شاخص عملکرد KPI,PI,KRI فردی و سازمانی

مشاوره و آموزش مدیریت استراتژیک - کارت امتیازی متوازن BSC - شاخص عملکرد KPI,PI,KRI فردی و سازمانی

مدیریت استراتژیک Strategic Management ( مدیریت برنامه‌ریزی استراتژیک، برنامه‌ریزی استراتژیک، برنامه بلندمدت استراتژیک ) تماما در خصوص تعریف و توصیف استراتژی‌هایی است که مدیران در مسیر دستیابی به عملک... [بیشتر بخوانید]