+
۱

شش چالش نام‌گذاری برندهای دارویی و بهداشتی که غلبه بر آن‌ها، کلید موفقیت است (اینجا کلیک کنید)

شش چالش نام‌گذاری برندهای دارویی و بهداشتی که غلبه بر آن‌ها، کلید موفقیت است

چه چیزهایی در یک "نام"، نهفته است؟

زمانی که روی عملیات برندینگ کار می‌کنید؛ پاسخ، "همه‌چیز" است. یک نام برند شده، مهم‌ترین عنصر هویتی و اولین چیزی است که مشتریان آن را دیده و یا به آن توجه می‌نمایند. مشتریان معمولاً این‌گونه یک شرکت یا محصول را به خاطر می‌آورند. این شروع تجربه‌ای از یک برند است، که برای کاشت بذرهای اعتماد و وفاداری بسیار مهم است.

از گذشته تاکنون، محصولات درمانی نام برند‌های خود را بر پایه ویژگی‌های عملکردی خویش انتخاب کرده و سعی در دستیابی به احساس مخاطبین نداشته‌اند. آخرین تحقیقات شرکت تحقیقات اینتربرند نشان می‌دهد که این فرصتی است که کاملاً نادیده گرفته‌شده است. برند می‌تواند گزارش‌های مالی را تحت تأثیر قرار دهد و باعث ایجاد سود، توانایی رسیدن برند به بالاترین قیمت‌های قابل‌پذیرش توسط مشتری در بازار رقابتی و مزیت رقابتی گردد.

 

رای دهندگان

iranmct  

دیدگاهتان را بنویسید