×

لینک پد چیست؟

اگه وبلاگ یا سایت دارید میتونید با لینک کردن مطالب جدیدتون به اینجا بازدیدکننده های بیشتری رو جذب کنید. گاهی هم توی اینترنت مطالب جالبی پیدا میشه که دلتون میخواد جایی ثبت کنید و بعدا بخونید یا به دیگران نشون بدید، اینکارم اینجا ممکنه. دقت کنید که اینجا جای معرفی کل یک سایت نیست بلکه برای معرفی مطالب سایتها ساخته شده!

ثبت نام سریع مشاهده آخرین مطالب


+
۱

ادامه کمپین موفق ایویَن با نام Baby & Me

ادامه کمپین موفق ایویَن با نام Baby & Me

شرکت ایویَن Evian (تلفظ : ay-vee-ahn)، تولید کننده آب معدنی ؛ در ادامه کمپین برندینگ موفق خود با تمرکز بر بیان "بازگشت به دوران کودکی" به نام " من و کودک" Baby & Me به روش جدید ، کاری را نو ارائه ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

مشتری یابی در بازار اروپا – چگونه محصولات خود در بازار اروپا بفروشیم

مشتری یابی در بازار اروپا – چگونه محصولات خود در بازار اروپا بفروشیم

اکثر تولیدکنندگان درجه یک در آرزوهای خود به صادرات به اروپا می‌اندیشند و اینکه شاید بتوانند محصول خود را جهانی نمایند. اما آیا این ممکن است؟ البته منظور من فرستادن چند قوطی کنسرو، چند شیشه سس برای یک ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

روانشناسی فروش : ۳ کلید موفقیت در فروش

روانشناسی فروش : ۳ کلید موفقیت در فروش

در این مطلب به اهمیت و کارکرد روانشناسی فروش Sales Psychology در اصول و فنون مذاکره فروش اشاره خواهم داشت و قصد دارم تا اجزای اساسی و موثری که موجب تحریک و متقاعد نمودن مشتری به خرید است را به 3 دسته ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

چگونه نشان دهیم که عاشق مشتریانمان هستیم ؟

چگونه نشان دهیم که عاشق مشتریانمان هستیم ؟

چطور مشتریان خود را دوست می‌دارید ؟ (شاید اگر بدانیم که خود و دیگران را چگونه دوست می‌داریم، پاسخ به این سوال آسان‌تر باشد). این سوالی بسیار ساده است که به پاسخی ساده و شفاف نیاز دارد. اما واقعا بیانش... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

یک بازاریاب دارو با ۵ نوع دکتر برخورد خواهد نمود

یک بازاریاب دارو با ۵ نوع دکتر برخورد خواهد نمود

غالب سایت‌هایی که در حوزه بازاریابی و فروش مطلب ارائه می‌نمایند، در هنگام بیان انواع مشتری، صرفا به مشتریانی می‌پردازند که نقش واسط و یا مصرف‌کننده محصولات متداول بازار را داشته و با توجه عدم وجود تجر... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

یک بازاریاب دارو با ۵ نوع دکتر برخورد خواهد نمود

یک بازاریاب دارو با ۵ نوع دکتر برخورد خواهد نمود

پنج نوع دکتری که یک بازاریاب دارویی و درمانی Medical Representative : MedRep در طول عمر حرفه‌ای خود با آنان روبرو می‌شود.در این مقاله قصد داریم به بیان انواع دکتر بپردازیم. اما چرا ؟ غالب سایت‌هایی... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

ترس از فروش چرا ؟ چگونه به ترس از فروش در فروشنده پایان دهیم ؟

ترس از فروش چرا ؟ چگونه به ترس از فروش در فروشنده پایان دهیم ؟

همان‌طور که به فروشنده آموزش می‌دهیم که چگونه باید فروش را پیگیری نماید، باید در مورد زمان مناسب و منطقی دست کشیدن از پیگیری فرایند فروش نیز به وی مشاوره دهیم. اگر در نحوه برقراری ارتباط با مشتری و... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

چگونه باید فروشنده از پایان فرایند فروش نترسد

چگونه باید فروشنده از پایان فرایند فروش نترسد

با خواندن تیتر " چگونه از فروش نترسیم" یا " چگونه از فروختن نترسیم" حتما به این فکر منمایید که "مگر فروش هم ترس دارد" . باید خطر نشان نمایم که پاسخ مثبت است.بر اساس اصل پارتو 80/20 : - در حدود 20 د... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

رابطه احساسی برند با مشتری چگونه ایجاد می‌شود ؟

رابطه احساسی برند با مشتری چگونه ایجاد می‌شود ؟

برندینگ مفهومی پیرامون مدیریت برداشت یا درک مشتری از محصول و خدمات شرکت است. باید بدانید که ادراک بر 3 نوع است (ادراک حسی، ادراک خيالی و ادراک عقلی) و مدیریت برند به‌نوعی مدیریت ادراک است.در اینجا در ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

عبارت Always Be Closing (به مشتری نزدیک شدن) فوت کرد

عبارت Always Be Closing (به مشتری نزدیک شدن) فوت کرد

تیم مشاوران مدیریت ایران: شاید از برخی از اساتیدی که در مدارس کسب‌وکار دانشگاه‌های خارج از کشور در حوزه بازاریابی و فروش تحصیل نموده‌اند، این جمله را شنیده باشید: “Always Be Closing” که به معنای نزدی... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

وب برندینگ Web Branding / آنلاین برندینگ Online Branding یا SEO

وب برندینگ Web Branding / آنلاین برندینگ Online Branding یا  SEO

وب برندینگ Web-Branding (که آن آنلاین برندینگ Online Branding یا اینترنت برندینگ Internet Branding نیز می‌خوانند) یکی از بخش‌ها و تکنیک‌های مدیریت برند و برندینگ است که با به‌ کارگیری دنیای وب به عنوا... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

بازاریابی و انواع «بازاریابی استراتژیک»

بازاریابی  و  انواع «بازاریابی استراتژیک»

در این مقاله در خصوص «بازاریابی» و انواع «بازاریابی استراتژیک» بحث خواهیم نمود. بازاریابی Marketing (مارکتینگ) ، عبارت است از یک استراتژی که توسط یک شرکت در جهت برقراری ارتباط با مشتری استفاده می‌... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

چگونه یک نام تجاری قوی و موثر انتخاب نماییم ؟

چگونه یک نام تجاری قوی و موثر انتخاب نماییم ؟

تیم مشاوران مدیریت ایران : در هنگام انتخاب نام برند خود به 3 نکته اساسی باید توجه نمایید : 1- کاربردی بودن نام تجاری 2- قابلیت به خاطر سپاری نام تجاری 3- سادگی نام تجاری کاربردی بودن :... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

روانشناسی فروش Sales Psychology

روانشناسی فروش  Sales Psychology

یکی از اهداف مدیر بازاریابی و مدیریت برند سازمان، آگاه نمودن مشتری از این سه جز در زمان انتخاب و خرید است. پس اگر در فروش موفق هستید حتما بر این موارد خوب کارکرده‌اید و یا اگر ناموفق بوده‌اید باید بر ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

روانشناسی فروش : ۳ کلید موفقیت در فروش

روانشناسی فروش : ۳ کلید موفقیت در فروش

در این مطلب اشاره به اهمیت و کارکرد روانشناسی فروش Sales Psychology خواهم پرداخت و قصد دارم تا اجزای اساسی و موثری که موجب تحریک و متقاعد نمودن مشتری به خرید است را به 3 دسته تفکیک و هر جزء را تشریح ن... [بیشتر بخوانید]