شرکت ایویَن Evian (تلفظ : ay-vee-ahn)، تولید کننده آب معدنی ؛ در ادامه کمپین برندینگ موفق خود با تمرکز بر بیان "بازگشت به دوران کودکی" به نام " من و کودک" Baby & Me به روش جدید ، کاری را نو ارائه ... [بیشتر بخوانید]
لینک پد چیست؟
اگه وبلاگ یا سایت دارید میتونید با لینک کردن مطالب جدیدتون به اینجا بازدیدکننده های بیشتری رو جذب کنید. گاهی هم توی اینترنت مطالب جالبی پیدا میشه که دلتون میخواد جایی ثبت کنید و بعدا بخونید یا به دیگران نشون بدید، اینکارم اینجا ممکنه. دقت کنید که اینجا جای معرفی کل یک سایت نیست بلکه برای معرفی مطالب سایتها ساخته شده!اکثر تولیدکنندگان درجه یک در آرزوهای خود به صادرات به اروپا میاندیشند و اینکه شاید بتوانند محصول خود را جهانی نمایند. اما آیا این ممکن است؟ البته منظور من فرستادن چند قوطی کنسرو، چند شیشه سس برای یک ... [بیشتر بخوانید]
در این مطلب به اهمیت و کارکرد روانشناسی فروش Sales Psychology در اصول و فنون مذاکره فروش اشاره خواهم داشت و قصد دارم تا اجزای اساسی و موثری که موجب تحریک و متقاعد نمودن مشتری به خرید است را به 3 دسته ... [بیشتر بخوانید]
چطور مشتریان خود را دوست میدارید ؟ (شاید اگر بدانیم که خود و دیگران را چگونه دوست میداریم، پاسخ به این سوال آسانتر باشد). این سوالی بسیار ساده است که به پاسخی ساده و شفاف نیاز دارد. اما واقعا بیانش... [بیشتر بخوانید]
غالب سایتهایی که در حوزه بازاریابی و فروش مطلب ارائه مینمایند، در هنگام بیان انواع مشتری، صرفا به مشتریانی میپردازند که نقش واسط و یا مصرفکننده محصولات متداول بازار را داشته و با توجه عدم وجود تجر... [بیشتر بخوانید]
پنج نوع دکتری که یک بازاریاب دارویی و درمانی Medical Representative : MedRep در طول عمر حرفهای خود با آنان روبرو میشود.در این مقاله قصد داریم به بیان انواع دکتر بپردازیم. اما چرا ؟ غالب سایتهایی... [بیشتر بخوانید]
همانطور که به فروشنده آموزش میدهیم که چگونه باید فروش را پیگیری نماید، باید در مورد زمان مناسب و منطقی دست کشیدن از پیگیری فرایند فروش نیز به وی مشاوره دهیم. اگر در نحوه برقراری ارتباط با مشتری و... [بیشتر بخوانید]
با خواندن تیتر " چگونه از فروش نترسیم" یا " چگونه از فروختن نترسیم" حتما به این فکر منمایید که "مگر فروش هم ترس دارد" . باید خطر نشان نمایم که پاسخ مثبت است.بر اساس اصل پارتو 80/20 : - در حدود 20 د... [بیشتر بخوانید]
برندینگ مفهومی پیرامون مدیریت برداشت یا درک مشتری از محصول و خدمات شرکت است. باید بدانید که ادراک بر 3 نوع است (ادراک حسی، ادراک خيالی و ادراک عقلی) و مدیریت برند بهنوعی مدیریت ادراک است.در اینجا در ... [بیشتر بخوانید]
تیم مشاوران مدیریت ایران: شاید از برخی از اساتیدی که در مدارس کسبوکار دانشگاههای خارج از کشور در حوزه بازاریابی و فروش تحصیل نمودهاند، این جمله را شنیده باشید: “Always Be Closing” که به معنای نزدی... [بیشتر بخوانید]
وب برندینگ Web-Branding (که آن آنلاین برندینگ Online Branding یا اینترنت برندینگ Internet Branding نیز میخوانند) یکی از بخشها و تکنیکهای مدیریت برند و برندینگ است که با به کارگیری دنیای وب به عنوا... [بیشتر بخوانید]
در این مقاله در خصوص «بازاریابی» و انواع «بازاریابی استراتژیک» بحث خواهیم نمود. بازاریابی Marketing (مارکتینگ) ، عبارت است از یک استراتژی که توسط یک شرکت در جهت برقراری ارتباط با مشتری استفاده می... [بیشتر بخوانید]
تیم مشاوران مدیریت ایران : در هنگام انتخاب نام برند خود به 3 نکته اساسی باید توجه نمایید : 1- کاربردی بودن نام تجاری 2- قابلیت به خاطر سپاری نام تجاری 3- سادگی نام تجاری کاربردی بودن :... [بیشتر بخوانید]
یکی از اهداف مدیر بازاریابی و مدیریت برند سازمان، آگاه نمودن مشتری از این سه جز در زمان انتخاب و خرید است. پس اگر در فروش موفق هستید حتما بر این موارد خوب کارکردهاید و یا اگر ناموفق بودهاید باید بر ... [بیشتر بخوانید]
در این مطلب اشاره به اهمیت و کارکرد روانشناسی فروش Sales Psychology خواهم پرداخت و قصد دارم تا اجزای اساسی و موثری که موجب تحریک و متقاعد نمودن مشتری به خرید است را به 3 دسته تفکیک و هر جزء را تشریح ن... [بیشتر بخوانید]
دوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO