×

لینک پد چیست؟

اگه وبلاگ یا سایت دارید میتونید با لینک کردن مطالب جدیدتون به اینجا بازدیدکننده های بیشتری رو جذب کنید. گاهی هم توی اینترنت مطالب جالبی پیدا میشه که دلتون میخواد جایی ثبت کنید و بعدا بخونید یا به دیگران نشون بدید، اینکارم اینجا ممکنه. دقت کنید که اینجا جای معرفی کل یک سایت نیست بلکه برای معرفی مطالب سایتها ساخته شده!

ثبت نام سریع مشاهده آخرین مطالب


+
۱

۷ نوع مشتری : برای فروش بیشتر، روش مذاکره خود را با نوع مشتری منطبق سازید

۷ نوع مشتری : برای فروش بیشتر، روش مذاکره خود را با نوع مشتری منطبق سازید

راحت‌ترین راه فروش برای یک فروشنده حرفه‌ای این نیست که بفهمد مشتری چه می‌خواهد، بلکه این است که بفهمد که مشتری چگونه می‌خواهد؟ پس با شناخت 7 نوع مشتری، باید عملیات فروش را بتوانید سریع به پایان برسانی... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۷ نوع مشتری : برای فروش بیشتر، روش مذاکره خود را با نوع مشتری منطبق سازید

۷ نوع مشتری : برای فروش بیشتر، روش مذاکره خود را با نوع مشتری منطبق سازید

راحت‌ترین راه فروش برای یک فروشنده حرفه‌ای این نیست که بفهمد مشتری چه می‌خواهد، بلکه این است که بفهمد که مشتری چگونه می‌خواهد؟ پس با شناخت 7 نوع مشتری، باید عملیات فروش را بتوانید سریع به پایان برسانی... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۵ گام برای تهیه جدول صدای برند Brand Voice

۵ گام برای تهیه جدول صدای برند Brand Voice

حتما در حوزه بازاریابی با بحث برندینگ و نیز بازاریابی محتوا (بازاریابی مفهوم) برخورد نموده‌اید. در تمام این موارد حتما مدیریت گفتمان برند با مخاطب از کانال مدیریت محتوا بسیار حائز اهمیت است. حتی اگر م... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۵ دلیل که "همیشه حق با مشتری نیست"

۵ دلیل که "همیشه حق با مشتری نیست"

The customer is Always Right” is wrong تیم مشاوران مدیریت ایران : حتماً همواره عبارت "همیشه حق با مشتری است" را از مدیر، مشاور و استاد خود شنیده‌اید. اما به یک نکته توجه باید نمود که هر ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

فروشندگان دارای ۳ تیپ شخصیتی هستند، شما کدامیک هستید ؟

فروشندگان دارای ۳ تیپ شخصیتی هستند، شما کدامیک هستید ؟

دانشگاه هیوستون تگزاس University of Houston در خصوص انواع تیپ‌های شخصیتی فروشندگان تحقیقاتی انجام داده است.این تحقیقات در مدت 3 سال و با تحلیل رفتار و عملکرد 1000 فروشنده انجام‌شده است. نتایج این تحقی... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۱۰ مورد که باید قبل از استخدام فروشنده بدانیم

۱۰ مورد که باید قبل از استخدام فروشنده بدانیم

هنگامی‌که برای اولین بار تیم فروشی را استخدام نمودم، دریافتی فروشندگانم فقط به صورت پورسانت بود و حقوق ثابتی نداشتند. در طی سال‌های پس از آن با هر تیپ شخصیتی از فروشنده برخورد داشتم از اعجوبه‌های دنیا... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

استراتژی بازاریابی ۷۱ درصد شرکت‌ها اشتباه است

استراتژی بازاریابی ۷۱ درصد شرکت‌ها اشتباه است

در هرکجای دنیا که باشید، خواهید دید که به 9 دلیل فروشنده‌ها از بازاریاب‌ها متنفرند . فروشندگان اعتقاددارند که بازاریابی به معنای اتلاف پول است و بازاریابان نیز به فروشندگان مشکوک بوده و اغلب آنان را ب... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

رابطه ضریب هوشی مدیریتی MQ با استخدام در شرکت‌های بین‌المللی

رابطه ضریب هوشی مدیریتی MQ با استخدام  در شرکت‌های بین‌المللی

با توجه به افزایش روزافزون شرکت‌های چندملیتی و مباحث مربوط به تجارت بین‌المللی و از سوی دیگر، افزایش نیروی کار در کشورهای جهان سوم(در حال توسعه) و حتی کشورهای بلوک شرق سابق ، شرکت‌ها بزرگ اروپایی و یا... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

انواع بازاریابی : ۱۲۷ نوع بازاریابی

انواع بازاریابی : ۱۲۷ نوع بازاریابی

تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT، برای اولین بار در زبان فارسی و حوزه بازاریابی، نام و شرح مختصری در خصوص نحوه عملکرد 127 نوع بازاریابی را تهیه و منتشر نموده است. برخی از عناوین دارای توضیحات بیشتر... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

اصول و فنون مذاکره - تحلیل رفتار فرد مقابل

اصول و فنون مذاکره - تحلیل رفتار فرد مقابل

در اصول فنون و تکنیک مذاکره همواره به دنبال شناخت 3 عنصر اصلی یک مذاکره هستیم : شناخت از خود شناخت از طرف مقابل مذاکره محیط مذاکره (عوامل موثر پیرامونی) اگر به دنبال درک و شناخت درست از رفتار ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

انواع لوگو

انواع لوگو

تعریف اولیه و یا بازتعریف لوگو بخشی از فرایند برندینگ و وظیفه اصلی مدیریت برند است. لوگوهای فوق‌العاده بلافاصله قابل‌تشخیص بوده و اثری مانا در ذهن ایجاد می‌نماید. سیبل در لوگوی تارگت، تیک در لوگوی نا... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۵ راه برای خوشحالی و احترام به مشتری

۵ راه برای خوشحالی و احترام به مشتری

تیم مشاوران مدیریت ایران: اخیرا چند دفعه تجربه پرواز با خطوط هواپیمایی نیوزیلند را داشته و در این پرواز با نوآوری‌های قابل‌توجه در حوزه خدمت به مشتری برخورد نمودم. نوآوری‌هایی که موجب تجربه بسیار لذت‌... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

تفاوت بین برند و شهرت

تفاوت بین برند و شهرت

برند Brand و شهرت Reputation بسیار محکم به یکدیگر متصل‌اند اما مترادف نیستند. این مطلب را ارائه مینمایم زیرا که در بسیاری از شرکت‌ها در هنگام شروع پروژه مدیریت برند یا برندینگ، با این مسئله روبرو شده‌... [بیشتر بخوانید]

 
+
۲

چرا آموزش فروش حرفه‌ای، نیاز یک سازمان است

چرا آموزش فروش حرفه‌ای، نیاز یک سازمان است

جایگاه و نقش آموزش فروش در سازمانتان چیست ؟ آیا وجود آموزش فروش برای سازمانتان جز بایدهاست و یا فقط برای خالی نبودن عریضه است؟ آیا هدف مدیریت سازمان از برگزاری دوره‌های آموزش فروش تنها صرف بودجه‌ای... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۱۶ خصوصیت فروشنده خوب و فروشنده بد

۱۶ خصوصیت فروشنده خوب و فروشنده بد

تیم مشاوران مدیریت ایران : سرمایه اصلی هر سازمانی نیروی انسانی آن است و فروشنده به‌عنوان یک نیروی انسانی، مجری برنامه‌های مدیریت فروش و عاملی اثرگذار بر سطح فروش سازمان است. حضور در فعالیت‌های سازم... [بیشتر بخوانید]