تیم مشاوران مدیریت ایران :
سرمایه اصلی هر سازمانی نیروی انسانی آن است و فروشنده بهعنوان یک نیروی انسانی، مجری برنامههای مدیریت فروش و عاملی اثرگذار بر سطح فروش سازمان است. حضور در فعالیتهای سازمانی برای هر فروشنده مانند یک دوره آموزش فروش است. فروشنده در مورد ویژگیهای محصولات و فرایندهای کسبوکار اطلاعاتی زیادی میآموزد. اما آیا تاکنون با خود اندیشیدهاید که چه چیزهایی موجب میگردد که یک فروشنده خوب یا یک فروشنده بد بهحساب آید. این سوالی است که اغلب مدیران فروش با آن درگیر هستند. (دقت نمایید که فروشنده خوب همان فروشنده حرفهای است).
آیا در سازمانتان، شاخصه یا خصوصیاتی را تعریف و استاندارد نمودهاید که بر اساس آن فروشندهای را خوب و فروشندهای بد بنامید؟
آیا واقعا در جهت دستیابی به هدفهای روزانه، ماهانه، فصلی و سالانهی از پیش تعیینشده برای واحد فروش، عزم راسخ و انتظارات منطقی وجود دارد ؟
اگر پاسخ شما به این دو سوال "نه" باشد، در سازمانی جالبی کار میکنید.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید