×

لینک پد چیست؟

اگه وبلاگ یا سایت دارید میتونید با لینک کردن مطالب جدیدتون به اینجا بازدیدکننده های بیشتری رو جذب کنید. گاهی هم توی اینترنت مطالب جالبی پیدا میشه که دلتون میخواد جایی ثبت کنید و بعدا بخونید یا به دیگران نشون بدید، اینکارم اینجا ممکنه. دقت کنید که اینجا جای معرفی کل یک سایت نیست بلکه برای معرفی مطالب سایتها ساخته شده!

ثبت نام سریع مشاهده آخرین مطالب


+
۱

کجای میز مذاکره یا کنفرانس سازمانی بنشینیم ؟

کجای میز مذاکره یا کنفرانس سازمانی بنشینیم ؟

هنگامی‌که بحث از مذاکره پیش می‌آید، همگان به اصول و فنون مذاکره می‌اندیشند، حال‌آنکه بخشی از این اصول مرتبط با تشریفات مذاکره و چیدمان وسایل است. یکی از این موارد نیز مرتبط محل استقرار کارکنان، پی... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۷ راه تضمینی برای استخدام بدترین فروشنده

۷ راه تضمینی برای استخدام بدترین فروشنده

یکی از مشکلات اصلی مدیریت فروش، عدم وجود فروشنده حرفه‌ای در تیم فروش سازمان (فروش رودررو، فروش تلفنی) است. حال‌آنکه اکثر این افراد را خود وی گزینش و استخدام نموده است. پس مشکل کجاست ؟ اگر همواره بر... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۱۰ نوع از مدیران فروش - مدیریت فروش آفتاب پرست

۱۰ نوع از مدیران فروش - مدیریت فروش آفتاب پرست

تیم مشاوران مدیریت ایران : سوال بسیاری از مدیران عامل در خصوص استخدام و یا ادامه همکاری با مدیریت فروش خود، تقریبا یکسان است : مدیر فروش باید چه خصوصیات اخلاقی و عملکردی داشته باشد ؟ تاکنون با مدیرا... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

روند بازاریابی تا سال ۲۰۲۰

روند بازاریابی تا سال ۲۰۲۰

بررسی رفتار مصرف‌کنندگان و تحلیل فشار وارده بر بازاریابان از سوی مصرف‌کننده در جهت بازتعریف روند بازاریابی تا سال 2020 در کره جنوبی، شهر سئول، مشتریان با اسکن کد محصول QR Code روی محصول توسط گوشی... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۵ کاری که میلیاردرها انجام می‌دهند

۵ کاری که میلیاردرها انجام می‌دهند

در تمام مدتی که در حال آموزش هستم، یک‌چیز برایم خیلی مهم بوده : چگونه دانشجویان و کارآموزانم را به یک میلیارد موفق تبدیل نمایم. در چند مورد بسیار موفق بوده‌ام و حالا قصد آن دارم تا هر چیزی که آموخته‌ا... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

انواع بازاریابی : ۱۲۷ نوع بازاریابی

انواع بازاریابی : ۱۲۷ نوع بازاریابی

تیم مشاوران مدیریت ایران. .. بازاریابی فردی Account-Based Marketing : بازاریابی از طریق فرد کلیدی در یک سازمان بازاریابی چابک Agile Marketing : به‌کارگیری متدولوژی توسعه سریع و چابک در بخش بازاریا... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۶ عامل اساسی در موفقیت یک رویداد بازاریابی با نرخ بازگشت سرمایه بالا ROI

۶ عامل اساسی در موفقیت یک رویداد بازاریابی با نرخ بازگشت سرمایه بالا ROI

اگر در زمان تدوین برنامه بازاریابیاستراتژیک خویش، روش‌های هیجان انگیزتری برای جذب مخاطب پیش‌بینی نموده باشید، اکنون در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری یک رویداد بازاریابی Event Marketing (بازاریابی رویدا... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۹ دلیل اینکه فروشنده‌ها از بازاریاب‌ها متنفرند

۹ دلیل اینکه فروشنده‌ها از بازاریاب‌ها متنفرند

دلیل اینکه تیم بازاریابی و تیم فروش شما با یکدیگر کنار نمی‌آیند، در اینجا مورد بررسی قرار خواهد گرفت. نکته: احتمالا حق با تیم فروش است. جنگ میان فروش و بازاریابی جنگی افسانه‌ای و درعین‌حال تضعیف‌کنند... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

تاثیر بسته‌بندی و برچسب بر صادرات کالا

تاثیر بسته‌بندی و برچسب بر صادرات کالا

کی از مهم‌ترین وظایف یک صادرکننده ارسال کالا به خریدار و سپس به مصرف‌کننده در بهترین شرایط ممکن است. کلید این روند در انتخاب بسته‌بندی و برچسب (لیبل) مناسب برای محصول است. برای بسته‌بندی محصول، انتخاب... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

محتوای تولید شده توسط کاربر UGC ، راهکاری برای بازاریابی محتوا

محتوای تولید شده توسط کاربر UGC ، راهکاری برای بازاریابی محتوا

در حوزه بازاریابی محتوا، واژه "محتوای تولید شده توسط کاربر" یا "UGC : User-Generated Content" در خصوص محتویات تولیدشده نظیر ویدیو، بلاگ، پرسش و پاسخ، تصاویر دیجیتال، فایل‌های صوتی و هرگونه مطلب دیگر ک... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۱۵ سوال برای زدن جرقه نوآوری در سازمان

۱۵ سوال برای زدن جرقه نوآوری در سازمان

تیم مشاوران مدیریت ایران : درگذشته، سازمان‌ها به ارائه چند نوآوری در طول یک سال بسنده می‌نمودند و نوآوری تنها در واحد تحقیق و توسعه R&D صورت می‌پذیرفت. اکنون با پیچیده‌تر شدن سازمان‌ها و تغییر ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

رازهای موفقیت ۸ برند برتر جهان

رازهای موفقیت ۸ برند برتر جهان

بهترین روش شناخت یک برند، تشریح نحوه عملکرد برند در تعامل با مشتریان برای افزایش سطح آگاهی از برند و ایجاد اعتماد است. برای ارائه این مقاله از نتایج تحقیقات موسسه The Values Institute در خصوص ارتباط ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

کمپین حذف O,A,B از نام برندها در لندن

کمپین حذف O,A,B از نام برندها در لندن

همزمان با روز جهانی خون (اهدای خون) 14 ژوئن (24 خرداد) کمپینی برای یادآوری هفته ملی خون در لندن شروع به فعالیت نموده است. این کمپین نام عنوان "کمپین حروف حذف‌شده در هفته ملی خون" !National Blood Week'... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

چگونه مشتریان را به خرید مجدد متقاعد نماییم

چگونه مشتریان را به خرید مجدد متقاعد نماییم

تیم مشاوران مدیریت ایران: شرکت‌های کوچکی که در دهه اخیر به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا نموده‌اند، همگی بر بازگشت مجدد مشتری تأکید داشته و خرید مجدد مشتری را عامل حیاتی موفقیت کسب‌وکار خویش می‌دانند.د... [بیشتر بخوانید]

 
+
۲

۴ تاکتیک برای ایجاد وفاداری مشتری به برند از طریق بازاریابی ارتباطی

۴ تاکتیک برای ایجاد وفاداری مشتری به برند از طریق بازاریابی ارتباطی

تیم مشاوران مدیریت ایران :  يكي از چالش‌های اصلي سازمان در استفاده از انواع تاکتیک‌های بازاریابی به‌منظور افزايش سطح فروش و ارتباط درازمدت با مشتری، بررسي تاثير اين تاکتیک‌ها بر رفتار مصرف‌... [بیشتر بخوانید]