+
۲

۴ تاکتیک برای ایجاد وفاداری مشتری به برند از طریق بازاریابی ارتباطی (اینجا کلیک کنید)

۴ تاکتیک برای ایجاد وفاداری مشتری به برند از طریق بازاریابی ارتباطی

تیم مشاوران مدیریت ایران : 
يكي از چالش‌های اصلي سازمان در استفاده از انواع تاکتیک‌های بازاریابی به‌منظور افزايش سطح فروش و ارتباط درازمدت با مشتری، بررسي تاثير اين تاکتیک‌ها بر رفتار مصرف‌کننده است. از طرف ديگر تمام روابط به وجود آمده با مشتریان، ارزش حفظ شدن نخواهند داشت. زیرا در بلندمدت به علت تغییر در نیاز و رفتار مشتری، برخی از مشتريان با فرهنگ و رويكردهای سازمان هم‌خوانی ندارند.
سازمان‌ها معمولا از خود می‌پرسند: کدام تاکتیک‌های بازاريابی ارتباطي، اثربخشی بالاتر و موجب وفاداری مشتری خواهند شد؟

در ادامه به بررسي تأثير تاکتیک‌های بازاريابي ارتباطی (بازاریابی رابطه‌ای) به ‌عنوان یکی از انواع بازاریابی بـر رفتار خريد مشتری خواهیم پرداخت.

بازاریابی ارتباطی Relationship Marketing عبارت است از تلاش همه‌جانبه سازمان در جهت ایجاد، توسعه و حفظ رابطه نزديک و روبه رشد بـا مشتريان.
بنا بر تعریف فوق، بازاریابی ارتباطی بر 3 رکن اساسی تمرکز دارد :

1- ایجاد ارتباط پایدار
2- ایجاد ارتباط متقابل
3- رشد ارتباط

در تمام مباحث مرتبط به بازاریابی که در آن تعاملی بین یکی از اعضای سازمان و مشتری وجود دارد، امکان استفاده از بازاریابی ارتباطی وجود خواهد داشت.

تئودور روزولت (رئیس‌جمهور اسبق آمریکا): تا زمانی که افراد از میزان توجه شما به آنان اطلاع ندارند، میزان دانش شما برای آنان اهمیتی ندارد.

جمله فوق در جنبه‌های بسیاری از زندگی صحیح است و صدالبته که کسب‌وکار نیز از آن مستثنا نیست.

 

رای دهندگان

1 دیدگاه

توسط taknoise در 3260 روز قبل.
0
0
سلام
لینکی که گذاشتید کار نمی کنه !!!!!!!