تیم مشاوران مدیریت ایران:
شرکتهای کوچکی که در دهه اخیر به موفقیتهای بزرگی دست پیدا نمودهاند، همگی بر بازگشت مجدد مشتری تأکید داشته و خرید مجدد مشتری را عامل حیاتی موفقیت کسبوکار خویش میدانند.در یک بازار رقابتی، یک شرکت نوپا (استارتاپ)، زمانی از سایر شرکتهای موفق و در حال رشد متمایز خواهد شد که حمایت مناسبی از مشتریان خود به عمل آورد.
مشتریانی که برای خرید مجدد مراجعه مینمایند(مشتریان بازگشتی Return Customers)، بهترین ترویجدهندگان برند سازمان هستند. این مشتریان از طریق تبلیغات دهانبهدهان WOM به حمایت برند میپردازند. یکی از این شرکتها Uber اوبر است که در حوزه سرویس همسفری آنلاین در سانفرانسیسکو تأسیس شد. مشتریان این شرکت از طریق اپ تلفن همراه تقاضای سواری کرده و موقعیت رانندهٔ خود را ردیابی میکنند. مدیر اجرایی این شرکت در گزارش اعلام نمود که 95 درصد مشتریان جدید این شرکت ناشی از توصیه مشتریان قبلی آنان بوده است. در حقیقت به ازای هر 7 خودروی اجاره شده توسط مشتریان کنونی، یک مشتری جدید ایجاد میگردد.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید