اگر در زمان تدوین برنامه بازاریابیاستراتژیک خویش، روشهای هیجان انگیزتری برای جذب مخاطب پیشبینی نموده باشید، اکنون در حال برنامهریزی برای برگزاری یک رویداد بازاریابی Event Marketing (بازاریابی رویداد محور یا بازاریابی تجربی) هستید، در مراحل برنامهریزی به این شش موضوع دقت نمایید.
از نخستین مرحلهی برنامهریزی تا اتمام رویداد، فهرست زیر بهعنوان یک راهنمای سریع و مفید بکار گرفته و مطمئن شوید شما و همکارانتان آماده هستید و میتوانید یک رویداد بازاریابی با ROI خیلی عالی را اجرایی نمایید. توجه نمایید که یک رویداد بازاریابی میتواند بخشی از یک کمپین تبلیغاتی باشد.
1. استفاده از راهکارها و عوامل اجرایی یکسان.
حالا که تصمیم گرفتهاید وارد فرایند رویداد بازاریابی شوید، دچار یک اشتباه رایج و متکبرانه نشوید : همهی افراد درگیر در اجرای این رویداد با معیار یا تلاش یکسانی برای اهداف یکسانی کار مینمایند.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید