+
۱

۸ روش گوش دادن فعال به مشتری (اینجا کلیک کنید)

۸ روش گوش دادن فعال به مشتری

گوش دادن فعال به مشتری
گوش دادن فعال به مشتری چیست ؟
اگر فروشنده‌ای هستید که باید با کارفرمایان متعدد قرار جلسه حضوری گذاشته و طرح پیشنهادی (پروپوزال) خود را ارائه نمایید، باید دقت نمایید که اولین و مهم‌ترین نکته این است که بیشتری از آنکه حرف بزنید، گوش دهید.دقت نمایید. شاید این سوال پیش آید : گوش دادن با شنیدن چه فرقی دارد؟
گوش داد با شنیدن بسیار متفاوت است. شما به صدای موسیقی گوش می‌دهد، برای آنکه صدای موسیقی و خواننده را تشخیص داده و بتواند از آن لذت ببرید و یا با آن همخوانی نمایید. اما اگر پنجره اتاق شما باز باشد و صدای ترافیک را بشنوید، بعد از چند دقیقه این صدا برایتان روتین و وجودش تکراری و غیرفعال می‌گردد، پس این همان شنیدن است.

 

رای دهندگان

iranmct  

دیدگاهتان را بنویسید