شانس به نتیجه رسیدن مذاکره فروش در جلسه اول ، یکبهپنجاه است .
بسیاری از فروشندگان بعد از شنیدن اولین یا دومین پاسخ نه / پاسخ منفی ، از سوی کارفرما دلسرد شده و عقبنشینی مینمایند. صبر و مقاومت فروشنده ، عامل بسیار مهمی برای دستیابی به موفقیت است.
پاسخ نه پاسخ بله مشتری فروشنده
بیشتر مواقع مدیرعامل یا مدیر فروش به راهحل مشکل موجود در سازمان خود بسیار نزدیک هستند اما بهقدری درگیر کارهای اصلی و یا جانبی تکراری هستند که توجه ای به راهکارهای موجود ندارند.
برای مثال :
تنها ۲% مذاکرات فروش ( فروش محصولات سرمایهای ) در همان جلسه اول به فروش میانجامد.
توقع بسیاری از افراد این است که در همان جلسه اول ، محصول خود را به مشتری بالقوه خویش بفروشند. درحالیکه تحقیقات نشان داده است که شانس موفقیت تنها ۲درصد است. این مشتریان دودرصدی نیز اطلاع کامل از محصول و چیزی که میخواهند داشته و محصول شما را قبلا شناسایی نموده و یا در همان جلسه با آشنا شدهاند. دلیل یا دلایلی زیادی وجود دارد که چرا محصول و خدمات شما برای مشتری مفید است و چرا افراد متخصص آن را نمیخرند ، یا حداقل انگیزه زیادی برای خرید ندارد.شاید دغدغه زمان یا هزینه وجود دارد.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید