+
۱

۵ دلیل که برندها در ارائه نوآوری دچار شکست میشوند (اینجا کلیک کنید)

۵ دلیل که برندها در ارائه نوآوری دچار شکست میشوند

همیشه حق با مشتری نیست ، البته در مورد نوآوری ، همیشه حق با مشتری است. این مشتری است که تعیین می‌نماید که جهش بزرگ تجاری یک شرکت در معرفی محصولات و خدمات جدید به سمت درستی می‌رود یا خیر. مشکل اغلب برندها این است که مشتریان نسبت به کارایی محصول ” اینکه آیا این محصول می‌تواند به حل مشکلاتشان کمک نماید یا خیر ” مشکوک و بدبین هستند و باید بررسی نمایند که آیا راه حل ، به اندازه کافی مناسب است یا خیر.

 

رای دهندگان

iranmct  

دیدگاهتان را بنویسید