+
۱

قانون انتشار نوآوری و علت موفقیت برخی کسب و کارها (اینجا کلیک کنید)

قانون انتشار نوآوری و علت موفقیت برخی کسب و کارها

اولین گام در تاسیس یک شرکت ( کسب و کار جدید ) ، تعریف و شناخت “چرایی” وجود برند است. علت انتخاب کاری که انجام می‌دهید ، چیست ؟ علت وجودی کسب‌وکارتان چیست ؟ چرا انجام آن مهم است ؟
در خصوص چرایی، ویدیویی از TED با سخنرانی آقای Simon Sinek وجود دارد تحت Start With Why که گفته می‌شود ، هر رهبر یا مدیری باید پیش از هر چیزی به این سوال پاسخ دهد. او توضیح می‌دهد که علت اصلی موفقیت بزرگ‌ترین برندهای جهان ( اپل ، آدیداس ، گوگل … ) به خاطر کاری که انجام می‌دهند یا روش انجام آن نیست، بلکه به علت آن است که می‌دانند که چرا این کار را انجام می‌دهند.

 

رای دهندگان

iranmct  

دیدگاهتان را بنویسید