+
۱

۳ گام اساسی در معرفی محصول جدید به بازار (اینجا کلیک کنید)

۳ گام اساسی در معرفی محصول جدید به بازار

معرفی محصول جدید به بازار می‌شود، نقطه اوج تجلی زحمات کارکنان یک سازمان است. اما چگونه باید از موفقیت سازمان در زمان معرفی محصول به بازار مطلع شد؟ آیا معرفی محصول جدید به بازار ، بر اساس همان برنامه‌های از پیش تعیین شده است ؟ برای رشد درآمد ناشی از محصول جدید ( بر اساس اهداف از پیش تعریف‌شده ) چند گام ساده وجود دارد. اگر اقدام به معرفی محصول با فکر و برنامه‌ریزی مناسب همراه نباشد حتما درآمد مورد نظر را به دنبال نخواهد داشت. در زمان معرفی باید داستان محصول را برای مشتریان تعریف نمود و به این سوال پاسخ داد : ” تغییر چرا ؟“

 

رای دهندگان

iranmct  

دیدگاهتان را بنویسید