+
۱

چگونه برند Glassybaby از شکست خود در نیویورک درس گرفت ؟ (اینجا کلیک کنید)

چگونه برند Glassybaby از شکست خود در نیویورک درس گرفت ؟

در سال ۲۰۱۱، مطالعه موردی توسط نیویورک‌تایمز درباره برند Glassybaby منتشر شد، این برند به مالکیت خانم Lee Rhodes تولیدکننده و فروشنده‌ی لیوان‌های شیشه‌ای دست‌سازی است که به‌عنوان جاشمعی استفاده می‌گردد. دفتر مرکزی این برند در شهر سیاتل است. برند Glassybaby دومین شعبه فروشگاه خود را در شهر نیویورک افتتاح کرده‌‌ بود، اما مشتری چندانی نداشت. مشتریان به دلیل قیمت بالای این محصول (۴۴ دلار ) تمایل به خرید نداشتند. درحالی‌که همین برند در شهر سیاتل(دفتر مرکزی) طرفدارانی بسیار وفادار و جدی داشت، اما صاحب این برند موفق به ایجاد همین وفاداری در بین مشتریانش در شهر نیویورک نشده بود. مشاوره بازاریابیبازاریابیدر نهایت او با در نظر گرفتن آمار فروش در برابر هزینه‌های کار در نیویورک، در اوت ۲۰۱۲ فروشگاهش را تعطیل نمود.

 

رای دهندگان

iranmct  

دیدگاهتان را بنویسید