86% مشتریانی که تمایل به ادامه تجارت با یک شرکت را ندارند، به خاطر ارائه خدمات نامناسب و بیکیفیت آن شرکت بوده است.
حتماً در طی مسافرت خود به نمایندگی خدمات پس از فروش برخی شرکتها مراجعه نمودهاید. آیا تجربه مناسبی در برخورد با آنان داشتهاید ؟
متأسفانه به علت تجربه بدی که همگی ما دارید، غالباً آهی میکشید و میگویید: البته و ...
شما بهعنوان مدیرعامل و یا مدیر واحد خدمت به مشتری اگر تجربه کافی برای جذب و استخدام و یا سرمایه کافی برای جذب افراد مستعد جهت بهکارگیری آنان در نمایندگی خدمت به مشتری را نداشتهاید، اکنون زمان آن است که جدا به این مطلب فکر نموده و مدیریت خدمت به مشتری، کارکنان و نمایندگیهای ضعیف و بیکیفیت را آموزش و ارتقاء داده و یا در بدترین حالت، فوراً اخراج نمایید. اما چرا ؟ در مشاوره بازاریابی فردی را در نظر بگیرید که روند فلج شدنش چندمرحلهای است. ابتدا انگشتان پا، سپس تمام پا، کمر و در آخر تا گردن فلج میگردد و بعد دچار مرگ مغزی شده و میمیرد.مشاوره مدیریتدر کسبوکاری نیز چنین است . زمانی که خدمت به مشتری بهدرستی ارائه نگردد، کسبوکار به تدریجی بهسوی مرگ میرود. زیرا که مهمترین و باارزشترین دارایی خود را از دست خواهد داد : مشتری.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید