تیم مشاوران مدیریت ایران : برای درک آنلاین برندینگ Online Branding ( وب برندینگ WebBranding ) ابتدا باید مفهوم برندینگ را شناخته و بدانیم که برند از چه اجزایی تشکیلشده است.
برند (نمانام) عبارت است از یک ایده یا تصویر خاص از محصول یا خدمت که مشتری با آن ارتباط برقرار مینماید که میتواند از طریق شناخت نام، لوگو(نشانواره)، شعار و یا یک طرح خاص که شرکت مالک آن ایده یا تصویر باشد.
برندینگ، برند سازی Branding زمانی انجام خواهد داد که علائم و ایدههایی که متعلق به سازمان است، با استقبال روزافزون مخاطبان آن برند مواجه شده و در زمان حضور در عرصه رقابت با سایر شرکتهایی که همان محصول یا خدمت را ارائه مینماید، به یادآوری محصول و خدمت کمک نموده و در زمان خرید، برای مشتری الویت ایجاد نماید.
در کمپین تبلیغاتی حرفهای، تمام تلاش سازمان بر برندینگ است، اما اکثر مدیران سازمانها، برندینگ را همان تبلیغات میدانند. شرکتهای تبلیغاتی در زمان طراحی کمپین تبلیغاتی یک اشتباه بزرگ انجام میدهند که همان تمرکز بر شناساندن برند به مخاطب یا افزایش سطح شناخت برند Brand Recognition است.
شرکتی که صرفاً ابزار و کانالهای تبلیغاتی را در اختیار دارد، لزوماً عملیات برندینگ را بهصورت علمی انجام نمیدهد. تبلیغات در این حالت تنها شهرت ایجاد نموده و به سازمان استانداردی در جهت پیش رفت و حفظ سهم بازار میدهد.
برندینگ قسمت بسیار مهم از تجارت تحت وب یا تجارت اینترنتی است. برندینگ ایجاد شهرت مینماید البته شهرتی که باید بر اساس ماهیت محصول یا خدمت ارائهشده ایجاد میگردد (میتواند مثبت و یا منفی باشد) و باعث ایجاد درامد برای برند میشود.
هنگامیکه بر برندینگ تمرکز و یا در حال ساخت برند شرکت خود هستید، باید برای موفقیت برندتان برنامه جامعهای برای طراحی وبسایت و سئو (SEO: Search Engine Optimization) سایت نیز باید داشته باشید.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید