×

لینک پد چیست؟

اگه وبلاگ یا سایت دارید میتونید با لینک کردن مطالب جدیدتون به اینجا بازدیدکننده های بیشتری رو جذب کنید. گاهی هم توی اینترنت مطالب جالبی پیدا میشه که دلتون میخواد جایی ثبت کنید و بعدا بخونید یا به دیگران نشون بدید، اینکارم اینجا ممکنه. دقت کنید که اینجا جای معرفی کل یک سایت نیست بلکه برای معرفی مطالب سایتها ساخته شده!

ثبت نام سریع مشاهده آخرین مطالب


+
۱

بزرگترین اشتباه فروشندگان - چگونه فروشنده حرفه ای باشید

بزرگترین اشتباه فروشندگان - چگونه فروشنده حرفه ای باشید

تیم مشاوران مدیریت ایران: جدیدترین تحقیقات دانشکده مدیریت دانشگاه هاروارد، برای تعیین اشتباهات رایج و مهلک فروشندگان در بازار B2B، از مشتریان در صنایع مختلفی در این زمینه سوالاتی پرسیده شده است. همو... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

یازده گام برای ارائه خدمات باکیفیت به مشتری

یازده گام برای ارائه خدمات باکیفیت به مشتری

اگر قصد دارید تا موجب خشنودی و رضایت مشتریان خود شده و در فرایند ارائه خدمت به مشتری موفق باشید، به موارد زیر دقت نمایید:خدمت به مشتری Customer Service 1- رئیس را بشناسید. مشتری رئیس شماست. برای شنا... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

علل اساسی نواقص مدیریت بازاریابی دربانک های خصوصی و دولتی ایران

علل اساسی نواقص مدیریت بازاریابی دربانک های خصوصی و دولتی ایران

نظام بانکی کشور نیازمند تحول در حوزه بازاریابی است اما تحولی که مبتنی بر ارائه راهکارهای نوین خدمات بانکی به منظور بهره‌گيري از تحولات و دانش روز بانكداري و افزايش انگیزش در مشتريان مي‌باشد.از مهم‌تری... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

دیکشنری بازاریابی

دیکشنری مدیریت بازاریابی Marketing Management Dictionary به همراه توضیح کامل. برای مثال : Market : بازار : The set of all actual and potential buyers of a product or service = A group of people or or... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

خدمت به مشتری Customer Service بد و بی کیفیت، تجارت را نابود میکند

خدمت به مشتری Customer Service بد و بی کیفیت، تجارت را نابود میکند

86% مشتریانی که تمایل به ادامه تجارت با یک شرکت را ندارند، به خاطر ارائه خدمات نامناسب و بی‌کیفیت آن شرکت بوده است. حتماً در طی مسافرت خود به نمایندگی خدمات پس از فروش برخی شرکت‌ها مراجعه نموده‌اید. ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

بازاریابی و انواع بازاریابی استراتژیک

بازاریابی و انواع بازاریابی استراتژیک

در این مقاله در خصوص بازاریابی و انواع بازاریابی استراتژیکبحث خواهیم نمود. بازاریابی Marketing (مارکتینگ) ، عبارت است از یک استراتژی که توسط یک شرکت در جهت برقراری ارتباط با مشتری استفاده می‌شود. عم... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

چگونه برند Glassybaby از شکست خود در نیویورک درس گرفت ؟

چگونه برند Glassybaby از شکست خود در نیویورک درس گرفت ؟

در سال ۲۰۱۱، مطالعه موردی توسط نیویورک‌تایمز درباره برند Glassybaby منتشر شد، این برند به مالکیت خانم Lee Rhodes تولیدکننده و فروشنده‌ی لیوان‌های شیشه‌ای دست‌سازی است که به‌عنوان جاشمعی استفاده می‌گرد... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

فلش ماب Flash Mob چیست؟

فلش ماب Flash Mob چیست؟

فلش ماب Flash Mob (ترجمه فارسی: ازدحام ناگهانی) فعالیتی که در آن گروهی از افراد (Mobbers) به‌صورت ناگهانی با هماهنگی قبلی از طریق ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی در یک مکان عمومی و پرتردد دست به اقدامی مشاب... [بیشتر بخوانید]

 
+
۲

روش اجرای بازاریابی چریکی در شرکت‌های کوچک

روش اجرای بازاریابی چریکی در شرکت‌های کوچک

تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT: در مبحث بازاریابی، به‌ بازاریابی چریکی، بازاریابی پارتیزانی Guerrilla Marketing برخورده‌اید. (برخی کتب، این بازاریابی را تحت عنوان بازاریابی پنهان، بازاریابی ن... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

مطالعه موردی یک استارتاپ ایرانی با بازار بین‌المللی / نت نظر دات کام NetNazar.com

مطالعه موردی یک استارتاپ ایرانی با بازار بین‌المللی / نت نظر دات کام NetNazar.com

چندی پیش جوانی در آلمان یک خلع در بازار کسب‌وکار ایران را احساس نمود. صورت‌مسئله‌اش این بود : در ایران وب‌سایت جامعی که تعامل زنده با مخاطب داشته باشد و بتواند مانند یک مشاور حرفه‌ای در دنیای اینتر... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

روند بازاریابی تا سال ۲۰۲۰

روند بازاریابی تا سال ۲۰۲۰

تیم مشاوران مدیریت ایران : بررسی رفتار مصرف‌کنندگان و تحلیل فشار وارده بر بازاریابان از سوی مصرف‌کننده در جهت بازتعریف روند بازاریابی تا سال 2020 در کره جنوبی، شهر سئول، مشتریان با اسکن کد محص... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

تبلیغات چیست ؟ مشاوره تبلیغات - طراحی کمپین تبلیغاتی

تبلیغات چیست ؟ مشاوره تبلیغات - طراحی کمپین تبلیغاتی

تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT: تبلیغات چیست ؟ تبلیغات Advertising عبارت است از : تحریک، تهییج و ایجاد انگیزه در مخاطبان در جهت اقدام عملی در خصوص یک محصول، ایده و یا خدمت. [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

تعمیم برند بسط نام تجاری Brand Extension چیست ؟

تعمیم برند  بسط نام تجاری Brand Extension  چیست ؟

توسعه برند، بسط برند یا بسط نام تجاری Brand Extension به معنی توسعه یک نام تجاری در دسته‌بندی‌های محصول جدید است. این شاخه‌ی جدید با نام تجاری خود ، می‌تواند مرتبط یا نامرتبط با دسته‌بندی محصولات موجو... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

اهمیت هاله اعتماد و هاله علاقه در تکنیک آنلاین برندینگ Online Branding

اهمیت هاله اعتماد و هاله علاقه در تکنیک آنلاین برندینگ Online Branding

تیم مشاوران مدیریت ایران : برای درک آنلاین برندینگ Online Branding ( وب برندینگ WebBranding ) ابتدا باید مفهوم برندینگ را شناخته و بدانیم که برند از چه اجزایی تشکیل‌شده است. برند (نمانام) عبارت اس... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

تفاوت معنی Tagline, Mantra, Motto, Slogan

تفاوت معنی Tagline, Mantra, Motto, Slogan

برای اولین بار در زبان فارسی توسط تیم مشاوران مدیریت ایران ترجمه می‌گردد: عبارت کوتاه Tagline : کاربرد در برندسازی دارد و عبارتی موجز برای نمایش ماهیت فعالیت است. Mantra مترادف با Tagline است. در ... [بیشتر بخوانید]