×

لینک پد چیست؟

اگه وبلاگ یا سایت دارید میتونید با لینک کردن مطالب جدیدتون به اینجا بازدیدکننده های بیشتری رو جذب کنید. گاهی هم توی اینترنت مطالب جالبی پیدا میشه که دلتون میخواد جایی ثبت کنید و بعدا بخونید یا به دیگران نشون بدید، اینکارم اینجا ممکنه. دقت کنید که اینجا جای معرفی کل یک سایت نیست بلکه برای معرفی مطالب سایتها ساخته شده!

ثبت نام سریع مشاهده آخرین مطالب


+
۱

۱۰ روش برای ارزیابی عملکرد مدیریت فروش

۱۰ روش برای ارزیابی عملکرد مدیریت فروش

ارزیابی عملکرد مدیریت فروش در بسیاری از سازمان‌ها بر ارزیابی عملکرد کارشناسان تیم فروش تأکید می‌گردد و سازمان دوره‌های آموزشی و مشاوره‌ای فراوانی برای تقویت بنیه علمی و عملی تیم فروش و افزایش اثربخشی... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

استراتژی تبلیغات Advertising Strategy

استراتژی تبلیغات Advertising Strategy

سوالی در ذهن بسیاری از مدیران است : چرا در دنیای بازاریابی ، تبلیغات برخی شرکت‌ها به موفقیت های بزرگ می‌انجامد و برخی تبلیغات با شکست ؟ چرا تبلیغات برخی بیش از دیگران دیده میشود ، هرچند که ممکن است بو... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

طرح توجیهی شرکت هواپیمایی ( بیزینس پلن ایرلاین Airline )

طرح توجیهی شرکت هواپیمایی ( بیزینس پلن ایرلاین Airline )

شرکت سام.سی برای تاسیس یک خط هواپیمایی جدید نیاز به معرفی استراتژی حضور در بازار ایران و جذب سرمایه‌گذار داشت، برای این منظور به تیم مشاوران مدیریت ایران مراجعه تا برای آنان یک طرح توجیهی ( بیزینس پلن... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۵ اشتباه مدیریت فروش در مورد قیف فروش

۵ اشتباه مدیریت فروش در مورد قیف فروش

قیف فروش و اشتباهات مدیر فروش یک ضرب مثل قدیمی انگلیسی می‌گوید : یک کشتی سوراخ ، امپراتور وار غرق میشه. در بازار رقابتی کنونی، یک قیف فروش سوراخ ، پول را از جیب شما به جیب رقیبتان خواهد ریخت. هرچند ک... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

روانشناسی مصرف‌ کننده Consumer Psychology ( شناخت رفتار مصرف کننده )

روانشناسی مصرف‌ کننده Consumer Psychology ( شناخت رفتار مصرف کننده )

روانشناسی مصرف‌ کننده Consumer Psychology روانشناسی مصرف‌ کننده بخشی از چرخه برنامه‌ریزی بازاریابی است. این مفهوم تحت عنوان شناخت رفتار مصرف کننده Consumer Behavior در دنیای بازاریابی مورد بررسی قرار... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

راه‌های افزایش فروش در شرایط بد اقتصادی

راه‌های افزایش فروش در شرایط بد اقتصادی

افزایش فروش در شرایط بد اقتصادی حتما در مهمانی، تاکسی یا بازار ، در خصوص کمبود درآمد و عدم فروش کالا و خدمات به علت شرایط بد اقتصادی ( شرایط نامناسب اقتصادی ) از افراد متتعدد، چیزهایی شنیده اید و یا ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

برندسازی مشترک چیست ؟

برندسازی مشترک چیست ؟

برندسازی مشترک Co-Branding ( برندسازی مشارکتی | برند گذاری مشترک ) برندسازی مشترک استفاده از دو یا چند برند برای نام‌گذاری ( انتخاب نام تجاری ) یک محصول جدید است. این برندها در رسیدن به اهداف خود به ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

تعیین ارزش برند ( ارزش‌گذاری برند )

تعیین ارزش برند ( ارزش‌گذاری برند )

ارزش گذاری برند ، ارزش‌گذاری علائم تجاری ، اندازه‌گیری ارزش برند ، ارزش‌گذاری علامت تجاری ، برآورد قیمت و ارزش برند ارزش گذاری برند تعیین ارزش برند همان‌طور که هر برند در ترازنامه سازمان خود ارزش ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

محتوای همیشه‌سبز Evergreen Content چیست؟

محتوای همیشه‌سبز Evergreen Content چیست؟

محتوای همیشه‌سبز Evergreen Content چیست؟ در بحث بازاریابی محتوا Content Marketing به‌عنوان یکی از انواع بازاریابی‌ ، با عبارت ” محتوای همیشه‌سبز Evergreen Content ” مواجه هستیم. چرا آن را همیشه‌سبز ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

زندگی با قول برند

زندگی با قول برند

زندگی با قول برند زندگی با قول برند ( وعده برند ) به معنای زندگی در عصر برندینگ است. روزانه با حجم عظیمی از تبلیغات مواجه هستیم که پیام آنان در خصوص قول برند است. قول برند Brand Promise ، همان قولی ا... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

ارزش ویژه برند چیست ؟

ارزش ویژه برند چیست ؟

ارزش ویژه برند Brand Equity ( مفهوم و برآورد ارزش ویژه برند ) ارزش ویژه برند را ارزش و قدرت برند که تعیین‌کننده بها و ارزش آن برند است، تعریف می‌نمایند. همچنین می‌توان آن را تاثیر آگاهی از برند بر رو... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

ارزش ویژه برند Brand Equity ( مفهوم و برآورد ارزش ویژه برند )

ارزش ویژه برند  Brand Equity ( مفهوم و برآورد ارزش ویژه برند )

ارزش ویژه برند را ارزش و قدرت برند که تعیین‌کننده بها و ارزش آن برند است، تعریف می‌نمایند. همچنین می‌توان آن را تاثیر آگاهی از برند بر روی واکنش مشتری نسبت به بازاریابی برند نیز تعریف کرد. مفهوم ارزش... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

ارزش ویژه برند و ارزش ویژه مشتری

ارزش ویژه برند و ارزش ویژه مشتری

ارزش ویژه برند و ارزش ویژه مشتری Brand Equity & Customer Equity ارزش ویژه برند Brand Equity را ارزش و قدرت برند که تعیین‌کننده بها و ارزش آن برند است تعریف می‌نمایند، درحالی‌که ارزش ویژه مشتری ب... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

دسته‌بندی برند

دسته‌بندی برند

پیشتر در خصوص انواع برند به تفضیل توضیحاتی ارائه نموده ایم، اما در این قست داریم به بیان کلیاتی در خصوص دسته‌بندی برند بپردازیم. اغلب دانشجویان در رشته مدیریت بازاریابی داستان مربوط به منشأ برندسازی ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

طرح توجیهی تولید پوشاک مردانه luxury

طرح توجیهی تولید پوشاک مردانه luxury

شرکت کام برای ایجاد یک کارگاه تولید لباس درجه ممتاز ( لباس مردانه لاکچری / لاکشری luxury ) برای رده سنی ۱۸ تا ۴۵ سال. این شرکت با مشاوره ما ، نه فقط به دنبال تولید لباس مردانه خواهد بود بلکه تبلیغات ... [بیشتر بخوانید]