×

لینک پد چیست؟

اگه وبلاگ یا سایت دارید میتونید با لینک کردن مطالب جدیدتون به اینجا بازدیدکننده های بیشتری رو جذب کنید. گاهی هم توی اینترنت مطالب جالبی پیدا میشه که دلتون میخواد جایی ثبت کنید و بعدا بخونید یا به دیگران نشون بدید، اینکارم اینجا ممکنه. دقت کنید که اینجا جای معرفی کل یک سایت نیست بلکه برای معرفی مطالب سایتها ساخته شده!

ثبت نام سریع مشاهده آخرین مطالب


+
۱

معماری برند چیست ؟ ( خانه برندها , خانه برندی , برند ترکیبی )

معماری برند چیست ؟ ( خانه برندها , خانه برندی , برند ترکیبی )

معماری برند Brand Architecture خانه برندها House of Brands خانه برندی Branded House ترکیبی از هر دو نوع Hybrid Brand / Endorsing Brand هدف از استراتژی برند ، ساخت برندی قوی است . استراتژ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

برندینگ مجدد در شرکت‌های کوچک

برندینگ مجدد در شرکت‌های کوچک

در شرکت‌های کوچک ، ایجاد یک برند به معنای تلاش بی‌وقفه است برای در کنار هم قرار دادن اجزای مهم و اساسی خدمات و محصولات شرکت برای ایجاد یک تصویر زیبا و به‌یادماندنی از شرکت در ذهن مخاطب است. زیرا شرکت ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

تفاوت برندسازی و برندینگ

تفاوت برندسازی و برندینگ

برندسازی حاوی تمام ابعاد و جنبه‌های ایجاد هویت تجاری و فردی است. برندسازی تنها موجب افزایش صدای برند و آگاهی از برند در نزد مشتری نخواهد شد ، بلکه موجب ایجاد هویت و ارزش برند است. ظهور پلتفرم‌های مشا... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

برند چه چیزی نیست ؟ ( یک نام ، یک برند نیست )

برند چه چیزی نیست ؟ ( یک نام ، یک برند نیست )

هرچند که ما با یک نام تجاری کسب‌وکار ما را انجام می‌دهیم ، اما همین‌جا باید گفت که نام یک برند نیست.تیم مشاوران مدیریت ایران از اولین شرکت‌هایی بود که بحث برندینگ و برندسازی را به شکل حرفه‌ای و آکادمی... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

برند چه چیزی نیست ؟ ( یک نام ، یک برند نیست )

برند چه چیزی نیست ؟ ( یک نام ، یک برند نیست )

یک نام یک برند نیست هرچند که ما با یک نام تجاری کسب‌وکار ما را انجام می‌دهیم ، اما همین‌جا باید گفت که نام یک برند نیست. نام برند نیست برند جزء عناصر جانبی نیست . برند نکته اصلی است ( رابرت بوش از ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

چرا ۸% از فروشندگان ، ۸۰% فروش سازمان را انجام میدهد

چرا ۸% از فروشندگان ، ۸۰% فروش سازمان را انجام میدهد

شانس به نتیجه رسیدن مذاکره فروش در جلسه اول ، یک‌به‌پنجاه است . بسیاری از فروشندگان بعد از شنیدن اولین یا دومین پاسخ نه / پاسخ منفی ، از سوی کارفرما دلسرد شده و عقب‌نشینی می‌نمایند. صبر و مقاومت فرو... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

انتخاب رنگ برند - اصول انتخاب رنگ برند و راهنما رنگ لوگو

انتخاب رنگ برند - اصول انتخاب رنگ برند و راهنما رنگ لوگو

انتخاب رنگ برند بسیارمهم است. رنگ برند اثر مهم بر درک برند توسط مشتری خواهد داشت. اضافه نمودن رنگ به اجزای بازاریابی تحت وب شما، هیچ هزینه‌ای برای شما ندارد. البته هزینه زمانی دارد ، زیرا باید در خصو... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

بیزینس پلن کافی شاپ Coffee Shop

بیزینس پلن کافی شاپ Coffee Shop

بیزینس پلن کافی شاپ / شرکت سرمایه‌گذاری راداد برای سرمایه‌گذاری بر کافی شاپ زنجیره‌ای در ایران ، برای پاسخگویی به نیاز دوستداران قهوه و محصولات با پایه قهوه برای کسب‌وکار خویش نیاز خود به تحقیقات بازا... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

افزایش فروش بدون استخدام فروشنده جدید

افزایش فروش بدون استخدام فروشنده جدید

استخدام فروشنده جدید برای افزایش فروش ؟!! سوالی که در جلسات مشاوره فروش و آموزش فروش از بنده زیاد پرسیده می‌شود این است : “یک فروشنده در چند درصد از مذاکرات فروش باید موفق به فروش شود ؟” برای پاسخ ع... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

بازاریابی یک به یک  One-to-One Marketing

بازاریابی یک به یک  One-to-One Marketing

بازاریابی یک به یک چیست ؟ بازاریابی یک به یک { بازاریابی ۱:۱ / Personalized Marketing / Individual Marketing } یکی از انواع بازاریابی است . یک رویکرد استراتژیک یا تاکتیکی ارتباط با مشتری است ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۵ تکنیک بازاریابی حرفه‌ای موثر

۵ تکنیک بازاریابی حرفه‌ای موثر

تکنیک بازاریابی حرفه‌ای تکنیک بازاریابی مناسب ، موجب کاهش هزینه و اثرگذاری بالاتر برنامه‌ریزی بازاریابی می‌گردد. در اینجا به بیان ۵ تکنیک بازاریابی حرفه‌ای خواهیم پرداخت که می‌تواند موجب افزایش فروش ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

شاخص کلیدی عملکرد KPI چیست ؟ ( Key Performance Indicator )

شاخص کلیدی عملکرد KPI چیست ؟ ( Key Performance Indicator )

شاخص کلیدی عملکرد KPI ابزاری برای ارزیابی عملکردهای مهم و اساسی برای دستیابی به اهداف کلیدی کسب‌وکار است. تعیین این شاخص بر عهده مشاور برنامه ریزی استراتژیک یا مدیریت برنامه ریزی استراتژیک سازمان است.... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

تدریس خصوصی مدیریت :: تدریس خصوصی مدیریت | آموزش دروس مدیریت

تدریس خصوصی مدیریت :: تدریس خصوصی مدیریت | آموزش دروس مدیریت

تدریس خصوصی دوره های تخصصی مدیریت به صورت ورک شاپ برای مدیرانی که زمان کافی ندارند . مدیران سازمان و موسسات دولتی و خصوصی که وقت کافی و یا تمایلی به حضور در دوره های آموزشی عمومی ندارند، دانشجویان... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

روش های نوین فروش - ۱۰ تکنیک طلایی افزایش فروش

روش های نوین فروش - ۱۰ تکنیک طلایی افزایش فروش

روش های نوین فروش همان روش‌های قدیمی هستند که به روز رسانی شده و با تغییر رویکرد، فرهنگ ، دانش و تکنولوژی مشتری به یک وضعیت جدید برای افزایش کارایی و اثربخشی ، رسیده‌اند. حال باید دید که این روش‌ها قا... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

ارزش برند چیست ؟

ارزش برند چیست ؟

برندسازی به عنوان یک برنامه استراتژیک شرکتی ( راهبرد استراتژیک ) در سال‌های اخیر به وجود آمده است. تمام سازمان‌های تجاری در تمام قسمت‌ها از طریق برندهای شرکتی خود در کنار محصولات مرتبط با برند برای خو... [بیشتر بخوانید]