×

لینک پد چیست؟

اگه وبلاگ یا سایت دارید میتونید با لینک کردن مطالب جدیدتون به اینجا بازدیدکننده های بیشتری رو جذب کنید. گاهی هم توی اینترنت مطالب جالبی پیدا میشه که دلتون میخواد جایی ثبت کنید و بعدا بخونید یا به دیگران نشون بدید، اینکارم اینجا ممکنه. دقت کنید که اینجا جای معرفی کل یک سایت نیست بلکه برای معرفی مطالب سایتها ساخته شده!

ثبت نام سریع مشاهده آخرین مطالب


+
۱

۹ نکته افزایش فروش در فروشگاه / سوپرمارکت ( فروشگاه‌های کوچک )

۹ نکته افزایش فروش در فروشگاه / سوپرمارکت ( فروشگاه‌های کوچک )

افزایش فروش در فروشگاه افزایش فروش در فروشگاه شاید آرزوی هر مالک فروشگاهی باشد. هرگونه تغییر بدون داشتن ابزار لازم غیرممکن است. ابزار لازم برای افزایش فروش، فروشنده است. وظیفه فروشنده فروشگاه بر باز... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

۹ دلیل برای نوشتن بیزینس پلن ( طرح توجیهی ) Business Plan

۹ دلیل برای نوشتن بیزینس پلن ( طرح توجیهی ) Business Plan

آیا بیزینس پلن هنوز کاربردی است ؟ بیزینس‌پلن ( طرح کسب‌وکار تجاری ) برای بسیاری از کارآفرینان یک چیز غیرمرسوم است و تنها در زمانی که بخواهند وامی از بانک دریافت نمایند، سند کسب‌وکار تجاری را به عنوان... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

بیزینس پلن ارزان قیمت یا دانلود رایگان طرح توجیهی - بایدها و نبایدها

بیزینس پلن ارزان قیمت یا دانلود رایگان طرح توجیهی - بایدها و نبایدها

بیزینس پلن ارزان قیمت یا دانلود رایگان طرح توجیهی – بایدها و نبایدها چرا بیزینس پلن تمام کارآفریننان و متخصصین حوزه کسب‌وکار بر یک چیز هم عقیده هستند : اهمیت داشتن یک طرح کسب‌وکار تجاری ( طرح توجیهی... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

بازاریابی چریکی – سه گام اساسی برای طراحی بازاریابی چریکی

بازاریابی چریکی – سه گام اساسی برای طراحی بازاریابی چریکی

چرا طراحی بازاریابی چریکی ؟ ایجاد و حفظ یک کسب‌وکار در شرایط کنونی جهان ، یک کار ساده نیست. باوجوداین تعداد کسب‌وکار در داخل و سطح بین‌الملل ، بسیاری از مدیران باهوش به دنبال راهکاری نوین برای تقویت ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

بیزینس پلن ( طرح توجیهی ) شرکت لبنی

بیزینس پلن ( طرح توجیهی ) شرکت لبنی

طرح کسب و کار تجاری ( بیزینس پلن Business Plan ) شرکت صنایع لبنی برای تاسیس یک شرکت لبنی برای تولید شیر ، خامه ، ماست و هرانچه برای ایجاد ارزش افزوده بر شیرخام نیاز است. شرکت لبنیاتی شیردات برای راه ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

آموزش فروش : تغییر نگرش در فروش چیست و چگونه موجب افزایش عملکرد فروش می‌شود ؟

آموزش فروش : تغییر نگرش در فروش چیست و چگونه موجب افزایش عملکرد فروش می‌شود ؟

تکنیک‌های فروش حرفه‌ای شاید تاکنون به کتابی در حوزه فروش نیز نگاهی انداخته‌اید ولی نهایتا آن را کاربردی نیافته‌اید. اما اگر این کار را انجام نداده‌اید، چیزی از دست نداده‌اید ، زیرا محتوای کتاب‌های فرو... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

وفاداری به برند چیست ؟

وفاداری به برند چیست ؟

وفاداری به یک برند تجاری Brand Loyalty به این معنی است که مصرف‌کننده از خرید و استفاده از کالایی با یک برند تجاری دیگر واهمه داشته و به آن اعتماد ندارد. وفاداری به برند از طریق روش‌هایی از جمله تبلیغا... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

طرح توجیهی ( بیزینس پلن ) سالن آرایش و زیبایی زنانه

طرح توجیهی ( بیزینس پلن ) سالن آرایش و زیبایی زنانه

طرح توجیهی آرایشگاه زنانه آرایشگاه مونا با ارائه خدمات آرایش و زیبایی زنانه با کیفیت بالا به دنبال رضایت حداکثری مشتریان خویش است، آرایشگاه مونا با بهره‌گیری از محصولات آرایشی و بهداشت با کیفیت از بر... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

اسم تجاری ( نام تجاری ) را چگونه و با چه ویژگیهایی انتخاب نماییم ؟

اسم تجاری ( نام تجاری ) را چگونه و با چه ویژگیهایی انتخاب نماییم ؟

اولین گام موفقیت : انتخاب اسم تجاری مناسب است. انتخاب یک نام برند / نام تجاری ( اسم تجاری ) Brand Name یکی از نخستین و مهم‌ترین اقدامات در زمان ایده پردازی در خصوص ایجاد یک کسب‌وکار است ، حتی برخی شرک... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

تاثیر فروشنده بد بر افزایش هزینه‌های سازمان

تاثیر فروشنده بد بر افزایش هزینه‌های سازمان

هزینه‌ استخدام فروشنده بد فروشنده حرفه‌ای و موفق بر درآمد سازمان تاثیر بالایی دارد. اما فروشنده بد موجب افزایش هزینه‌های سازمان می‌گردد. نتایج تحقیقات دانشگاه هاروارد در خصوص اثربخشی فروش نشان می‌دهد... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

جایگاه برند ( جایگاه‌یابی برند ) چیست ؟

جایگاه برند ( جایگاه‌یابی برند ) چیست ؟

جایگاه برند Brand Positioning منظور از جایگاه برند ، دلیل مشتریان هدف از خرید برند شما در مقایسه با بقیه برندهاست. این جایگاه این اطمینان را می‌دهد که تمام فعالیت‌های برند هدف مشخصی دارند. این جایگاه... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

نام تجاری چیست؟

نام تجاری چیست؟

نام تجاری ( اسم تجاری / نام برند ) Brand Name یک بخش از برند است که به مشتری این امکان را می‌دهد تا یک محصول را از دیگری شناسایی کند. نام تجاری باید به دقت انتخاب شود چراکه پیام اصلی یک محصول را به ... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

برند چیست ؟

برند چیست ؟

برند چیست ؟ برند Brand مجموعه‌ای از ارتباطات احساسی و عملکردی است. برند قولی است که محصول با توجه به توقع مشتری به آن عمل می‌کند. برند توقع مشتری در مورد محصول را شکل می‌دهد. برندها دارای علامت تجار... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

شش روش جمع‌آوری اطلاعات از رقبا

شش روش جمع‌آوری اطلاعات از رقبا

چگونه از کار رقبا سر در آوریم ؟ جمع‌آوری اطلاعات از رقبا شاید در نگاه برخی جاسوسی اطلاعاتی از رقبا یا جاسوسی صنعتی از رقبا تعبیر شود، اما جمع‌آوری اطلاعات بخشی از شناخت بازار است. یکی از ابعاد شناخت... [بیشتر بخوانید]

 
+
۱

مشاوره طرح توجیهی

مشاوره طرح توجیهی

مشاوره تهیه طرح تجاری کسب‌وکار برای جذب سرمایه مشاوره تهیه طرح تجاری کسب‌وکار برای جذب شریک ( سرمایه گذاری حقیقی یا حقوقی ) [بیشتر بخوانید]