در ابتدای هرسال میلادی، شرکت معتبر پنتون Pantone رنگ سال اعلام مینماید. از سوی دیگر، گروه بازاریابی رنگ CMG نیز پیشبینی خود را بر اساس برخی تحقیقات صورت پذیرفته در خصوص رنگهای موردعلاقه مشتریان در طی همان سال (بر اساس تقسیمبندی جغرافیایی) را اعلام مینماید.
اما سؤال اساسی اینجاست : همه این کارها، چه کمکی به ایجاد یک رابطه قوی بین برند و مخاطب مینمایند؟
بر اساس فرایند برندسازی، میباید یک دسته از رنگها انتخابی را بهصورت استاندارد در تمامی پیامهای بازاریابی، تبلیغات و برندینگ بهصورت ثابت بکار گرفته شود. این رنگها از عناصر چاپی تا وبسایت باید حضور فعالی داشته باشد. این یکسانسازی کاربردی رنگ، موجب تقویت تصویر برند و در صورت وجود آن در لایههای محصول نیز موجب تقویت و عمیق شدن تجربه برند خواهد گشت.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید