+
۲

پنج پرسش در مورد نحوه بکارگیری از رنگ در پیام تبلیغات (اینجا کلیک کنید)

پنج پرسش در مورد نحوه بکارگیری از رنگ در پیام تبلیغات

در ابتدای هرسال میلادی، شرکت معتبر پنتون Pantone رنگ سال اعلام می‌نماید. از سوی دیگر، گروه بازاریابی رنگ CMG نیز پیش‌بینی خود را بر اساس برخی تحقیقات صورت پذیرفته در خصوص رنگ‌های موردعلاقه مشتریان در طی همان سال (بر اساس تقسیم‌بندی جغرافیایی) را اعلام می‌نماید.
اما سؤال اساسی اینجاست : همه این کارها، چه کمکی به ایجاد یک رابطه قوی بین برند و مخاطب می‌نمایند؟
بر اساس فرایند برندسازی، می‌باید یک دسته از رنگ‌ها انتخابی را به‌صورت استاندارد در تمامی پیام‌های بازاریابی، تبلیغات و برندینگ به‌صورت ثابت بکار گرفته شود. این رنگ‌ها از عناصر چاپی تا وب‌سایت باید حضور فعالی داشته باشد. این یکسان‌سازی کاربردی رنگ، موجب تقویت تصویر برند و در صورت وجود آن در لایه‌های محصول نیز موجب تقویت و عمیق شدن تجربه برند خواهد گشت.

 

رای دهندگان

iranmct   radair  

دیدگاهتان را بنویسید