شرکت اسکیچرز (اسکچرز) آمریکا در سال 1992 تأسیس شد. و رشد سریعی را در میان شرکت های تولید کننده کفش ایالات متحده داشت. این شرکت بر تولید کفش های مد روز و جدید و همچنین کفش های سبک برای مردان و زنان از سنین 19 تا 40 سالگی تمرکز کرده است. در سال 1998 میزان فروش به 400 میلیون دلار رسید. در نتیجه شرکت شروع به طراحی و بازاریابی 900 نوع مختلف کفش نمود که در فروشگاه های بزرگی مانندMacy's و Nordstromبه علاوه 38 فروشگاه ساده متعلق به خود شرکت به فروش می رسید. کفش های اسکیچرز (Skechers) در خارج از کشور مانند چین، مکزیک، برزیل و رومانی تولید می شد که به شرکت امکان می داد تا هزینه ها را پایین تر از هزینه های رقبا نگه دارد. این کفش ها به منظور جذب جوانان و مصرف کنندگان مد روز طراحی شده بودند. شرکت اسکیچرز (اسکچرز) مقدار زیادی از انرژی خلاق و درآمد خود را به راه اندازی کمپین های تبلیغاتی پرزرق و برق و بسیار قابل توجه اختصاص داد. این استراتژی به شرکت کمک کرد که در طی چند سال به یک کسب و کار با درآمد چند میلیون دلاری تبدیل شود.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید