+
۱

معرفی برند اسکیچرز (Skechers) (اینجا کلیک کنید)

شرکت اسکیچرز (اسکچرز) آمریکا در سال 1992 تأسیس شد. و رشد سریعی را در میان شرکت های تولید کننده کفش ایالات متحده داشت. این شرکت بر تولید کفش های مد روز و جدید و همچنین کفش های سبک برای مردان و زنان از سنین 19 تا 40 سالگی تمرکز کرده است. در سال 1998 میزان فروش به 400 میلیون دلار رسید. در نتیجه شرکت شروع به طراحی و بازاریابی 900 نوع مختلف کفش نمود که در فروشگاه های بزرگی مانندMacy's و Nordstromبه علاوه 38 فروشگاه ساده متعلق به خود شرکت به فروش می رسید. کفش های اسکیچرز (Skechers) در خارج از کشور مانند چین، مکزیک، برزیل و رومانی تولید می شد که به شرکت امکان می داد تا هزینه ها را پایین تر از هزینه های رقبا نگه دارد. این کفش ها به منظور جذب جوانان و مصرف کنندگان مد روز طراحی شده بودند. شرکت اسکیچرز (اسکچرز) مقدار زیادی از انرژی خلاق و درآمد خود را به راه اندازی کمپین های تبلیغاتی پرزرق و برق و بسیار قابل توجه اختصاص داد. این استراتژی به شرکت کمک کرد که در طی چند سال به یک کسب و کار با درآمد چند میلیون دلاری تبدیل شود.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید