آمادهسازی در مدیریت ارتباط با مشتری:
الف) شکلدهی ارتباط و انتخاب یکی از دهها نوع شکل ارتباطی ، مثل دایرهای ، ستارهای و غیره
ب ) پرورش و تعیین شیوه های ارتباطی و عوامل واسطه آن
پ) قاعده بندی و تقویت ارکان ارتباطی که قبل از شروع مدیریت ارتباط با مشتری باید انجام شود.
هر معامله از سه رابطه تشکیل میشود که باید در ارتباطات موردتوجه قرار گیرند:
الف) معارفه و شناخت اولیه بافرهنگ و آداب و عادات همدیگر
ب) ارائه پیشنهاد با شرح دلایل فنی و کاربردی
پ ) طرح مجدد پیشنهاد و پذیرش آن توسط مهرههای تصمیم گیر شرکت و انعقاد قرارداد
خانه
» تکنولوژی در زندگی »
آموزش »
مواردي که در مديريت ارتباط با مشتري باید لحاظ کرد - مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید