+
۱

مواردي که در مديريت ارتباط با مشتري باید لحاظ کرد - مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (اینجا کلیک کنید)

آماده‌سازی در مدیریت ارتباط با مشتری:
الف) شکل‌دهی ارتباط و انتخاب یکی از ده‌ها نوع شکل ارتباطی ، مثل دایره‌ای ، ستاره‌ای و غیره

ب ) پرورش و تعیین شیوه های ارتباطی و عوامل واسطه آن

پ) قاعده بندی و تقویت ارکان ارتباطی که قبل از شروع مدیریت ارتباط با مشتری باید انجام شود.

هر معامله از سه رابطه تشکیل می‌شود که باید در ارتباطات موردتوجه قرار گیرند:
الف) معارفه و شناخت اولیه بافرهنگ و آداب و عادات همدیگر

ب) ارائه پیشنهاد با شرح دلایل فنی و کاربردی

پ ) طرح مجدد پیشنهاد و پذیرش آن توسط مهره‌های تصمیم گیر شرکت و انعقاد قرارداد

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید