آموزش های اولیه برای آمادگی ارتباط با مشتریان در مدیریت ارتباط با مشتری شرکت اپل:
مدیریت ارتباط با مشتری شرکت اپل به کارکنان اجازه ی حرف زدن در مورد شایعات با مشتریان را ندارند و کسی حق مطرح کردن اشتباهات جزئی را نیز ندارند.
مدیریت ارتباط با مشتری شرکت اپل به فروشندگان اجازه نمی دهد تلفظ غلط مشتریان را تصحیح کنندو آنها را مسخره کنند.
اگر شما از کارکنان شرکت اپل باشید و در مورد این شرکت در اینترنت مطلبی را منتشر کنید اخراج خواهید شد چون مدیریت ارتباط با مشتری شرکت اپل این اجازه را به شما نمی دهد
مدیریت ارتباط با مشتری شرکت اپل این اجازه را به شما نمی دهد تاخیر داشته باشد. تاخیر به هیچ گونه قابل تحمل نیست و کارکنانی که ۳ بار در ظرف ۶ ماه بیش از ۶ دقیقه تاخیر داشته باشند نیز اخراج می شوند. کارکنان تازه وارد باید مراحل و تمرینات سختی که ممکن است چند هفته به طول انجامد را بگذارنند تا بتوانند وارد بخش اصلی شوند.
خانه
» تکنولوژی در زندگی »
آموزش »
مديريت ارتباط با مشتري یا (CRM) از دیدگاه شركت اپل - مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید