+
۱

مديريت ارتباط با مشتري یا (CRM) از دیدگاه شركت اپل - مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (اینجا کلیک کنید)

مديريت ارتباط با مشتري یا (CRM) از دیدگاه شركت اپل - مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری

آموزش­ های اولیه برای آمادگی ارتباط با مشتریان در مدیریت ارتباط با مشتری شرکت اپل:
مدیریت ارتباط با مشتری شرکت اپل به کارکنان اجازه ی حرف زدن در مورد شایعات با مشتریان را ندارند و کسی حق مطرح کردن اشتباهات جزئی را نیز ندارند.

مدیریت ارتباط با مشتری شرکت اپل به فروشندگان اجازه نمی دهد تلفظ غلط مشتریان را تصحیح کنندو آنها را مسخره کنند.

اگر شما از کارکنان شرکت اپل باشید و در مورد این شرکت در اینترنت مطلبی را منتشر کنید اخراج خواهید شد چون مدیریت ارتباط با مشتری شرکت اپل این اجازه را به شما نمی دهد

مدیریت ارتباط با مشتری شرکت اپل این اجازه را به شما نمی دهد تاخیر داشته باشد. تاخیر به هیچ گونه قابل تحمل نیست و کارکنانی که ۳ بار در ظرف ۶ ماه بیش از ۶ دقیقه تاخیر داشته باشند نیز اخراج می شوند. کارکنان تازه وارد باید مراحل و تمرینات سختی که ممکن است چند هفته به طول انجامد را بگذارنند تا بتوانند وارد بخش اصلی شوند.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید