+
۱

معرفی برند نایک (اینجا کلیک کنید)

شرکت نایک در ابتدا به عنوان واردکننده کفش های ژاپنی تأسیس شد. و به بزرگترین فروشندۀ کفش و پوشاک ورزشی تبدیل شد. در ایالات متحده، محصولات نایک از طریق 20000 فروشگاه به فروش می رسد. در سرتاسر جهان، محصولات شرکت در 110 کشور فروخته می شود.. نایک فروشگاه های خرده فروشی معروف به نایک تاون را هم به صورت خانگی و هم خارج از کشور راه اندازی کرده است. تقریبا تمام محصولات نایک توسط پیمانکاران مستقل، عمدتا در خارج از کشور با مشارکت نایک در طراحی، توسعه و بازاریابی تولید می شود. علاوه بر طیف گسترده کفش و پوشاک مرکزی، شرکت همچنین تجهیزات ورزشی با برند Nike and Bauer، کفش و لباس با برند کول هان و هد بندهای با لگوی تیم ها به فروش می رساند. شرکت بر نوآوری های سازگار در طراحی محصولات و تبلیغات سنگین برای افزایش فروش در آمریکا و بازارهای خارجی تکیه دارد. حضور همیشگی برند نایک و علامت تجاری چك مارك (تیک) منجر به واکنش شدید در برابر شرکت به خصوص در رابطه با ادعای دستمزدهای پایین و شرایط کاری نامناسب در تولید کنندگان آسیایی شرکت در اواخر قرن بیستم شد.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید